Gebruik je het via de speciale ING winkel? Want als ik de voorwaarden lees, dan werkt het niet op andere shops.MiqH schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:27:
Ik heb de extra korting voor de s24 ultra via de ing winkel gekocht, echter werkt de code niet. Weet iemand hoe ik deze code kan gebruiken?
Zo, ik geef mijn codes ook weg. Vind het niet waard om nu op te waarderen.
Ik heb de Samsung code + 12% memberkorting (Weg)
De Belsimpel code (Weg)
De Mobiel.nl code (Weg) Weet alleen niet of deze wel persoonlijk is?
De ICS voucher code (Beschikbaar)
Wie het eerste komt, die het eerste maalt. Alleen PM.
Ik actualiseer mijn post en streep ze door als weg.
De Belsimpel code (Weg)
[ Voor 6% gewijzigd door Koen87 op 18-01-2024 08:40 ]
Toch jammer dat die kortingscodes bij veel mensen niet zijn aangekomen, including me...
Het is dat ik een review zag op youtube, anders had ik denk ik de hele launch sowieso gemist.
Mocht iemand de code wel hebben en niet gebruiken, ik zou het waarderen
Het is dat ik een review zag op youtube, anders had ik denk ik de hele launch sowieso gemist.
Mocht iemand de code wel hebben en niet gebruiken, ik zou het waarderen
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Heb je hier toevallig een link van, want kan niet vinden waar die speciale ING winkel is?Vinnie84 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:37:
[...]
Gebruik je het via de speciale ING winkel? Want als ik de voorwaarden lees, dan werkt het niet op andere shops.
Heb je een PM gestuurd, benieuwd! Je zou me er superblij mee maken!Koen87 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:38:
Ik heb de Samsung code + 12% memberkorting (Beschikbaar)
De Belsimpel code (Beschikbaar)
De Mobiel.nl code (Beschikbaar) Weet alleen niet of deze wel persoonlijk is?
Had deze toegepast, maar had issues met betalen.mitch123 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 06:43:
Hier nog een 12% code + 200 euro voor de liefhebber: MHN-4D8W-47ZD-84T8
Probeer ik het net weer... weg code

Hopelijk iemand anders nog een 12% + 200 euro code?
Van de actie:MiqH schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:42:
[...]
Heb je hier toevallig een link van, want kan niet vinden waar die speciale ING winkel is?
De vouchercode geeft geen toegang tot het speciale Samsung ING portaal, maar geeft extra korting bij het afrekenen in de winkelwagen (alleen van 17-01-2024 19:00 uur en 20-01-2024 23:59 uur). Om toegang te krijgen tot het portaal heb je een toegangscode nodig. Deze toegangscode krijg je door met je ING account in te loggen in de ING Winkel. Vervolgens klik je op een willekeurige Samsung promotie.
Gewoon invullen bij afrekenen bij de optie code.MiqH schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:27:
Ik heb de extra korting voor de s24 ultra via de ing winkel gekocht, echter werkt de code niet. Weet iemand hoe ik deze code kan gebruiken?
Hier ook problemen gehad met afrekenen. Had de codes toegevoegd en kwam even wat tussen. Wilde later afrekenen en weg codes! 😭
Kortom, als iemand de 12% + 200 euro code voor mij heeft, hou ik mij graag aanbevolen!
Kortom, als iemand de 12% + 200 euro code voor mij heeft, hou ik mij graag aanbevolen!
Via rentepunten de 150 euro preorder korting kopen geeft mij nog de beste deal...
617,72 voor een 1TB Ultra, met inruiling van een 1TB S23Ultra
Dat is wel een erg interessante prijs om weer een jaartje nieuwer te zitten.
617,72 voor een 1TB Ultra, met inruiling van een 1TB S23Ultra
Dat is wel een erg interessante prijs om weer een jaartje nieuwer te zitten.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Net via PB een code gekregen (thx @m0nk )
Heb S24 Ultra 512GB voor € 612 euro en screenprotector (via samsung website).
Hierbij ruil ik dan mij S22 Ultra 256GB in.
Nette deal lijkt mij zo
Heb S24 Ultra 512GB voor € 612 euro en screenprotector (via samsung website).
Hierbij ruil ik dan mij S22 Ultra 256GB in.
Nette deal lijkt mij zo
[ Voor 5% gewijzigd door stimpyrulez op 18-01-2024 08:03 ]
De eerste code (OHN-699H-GG6M-ZDGW) is gebruikt. Bedankt hiervoor!destro9704 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:52:
Hier nog een paar ongebruikte early bird codes:
OHN-699H-GG6M-ZDGW
OHN-699E-G5D5-TWD9
Ik heb nog een mobiel.nl inruilkortingscode voor de S24 en S24+ en S24 Ultra voor de liefhebber. Heb zelf de S24+ via ics gekocht dus heb deze over. 😁
Ik heb net vergeleken en ik kom zonder inruil met S24+ - 512GB op 744 euro via ICS maar ook als ik 10% + 250 euro toepas
Iemand die nog goedkoper uitkomt?
Iemand die nog goedkoper uitkomt?
Ik heb nog een ing code
Daarmee kwam ik met inruil van mijn s22 ultra op hetzelfde bedrag uit al de gebruikte membercode. 593 euro.
INL-DANB-N8S6-C8AB
Daarmee kwam ik met inruil van mijn s22 ultra op hetzelfde bedrag uit al de gebruikte membercode. 593 euro.
INL-DANB-N8S6-C8AB
[ Voor 9% gewijzigd door JsNederpelt op 18-01-2024 08:11 ]
Heb zojuist ook een S24 Ultra voor mijn vrouw besteld... Zo gaat het altijd:
ik: "Schat, wil jij ook een nieuwe telefoon"?
zij: "Nee, hoor... die van mij is nog prima"
ik: "Ja, oke er zijn nu introductiekortingen, dus vandaar"
zij: "nee, ben je gek"!
Vanmorgen:
zij: "Wat heb je eigenlijk gekocht"
ik: "De S24 Ultra in grijs"
zij: "Oh leuk, laat eens zien... hebben ze ook nog meer kleuren"?
ik voel de bui al hangen en laat eerst de standaard kleuren zien
zij: "Hmmmm... hebben ze ook nog meer kleuren"?
ik laat de "online exclusive" kleuren zien...
zij: "Ja, maar die groene vind ik wel erg leuk"
ik: << zucht >> "Wil je dan toch een nieuwe"?
zij: "Ja eigenlijk wel..."
ik: *gaat bestelpagina openen*
Gelukkig gisteravond de promocode niet weggeven.
Toen ik dus beide orders bekeek, zag ik dat de standaard kleuren vóór de officiële release (24 januari) verstuurd worden en de "Online exclusive" kleuren op 24 januari (zal wel later worden).
/f/image/GSCMKeGnSUA5Vhu0ZIgonLVU.png?f=fotoalbum_large)
Verder ontdekte ik toen nog een promo:
Tot €240 euro retour als je het toestel registreert bij Samsung. Daarvoor heb je wel een IMEI nodig, aanbieding geldt tot 30-01 en is niet voor klanten die via Samsung.com besteld hebben. Maar wel bijvoorbeeld via Vodafone of KPN hun toestel op afbetaling kopen.
/f/image/exa27UvkJDgLRb4ghOyeGsND.png?f=fotoalbum_large)
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XWGNBHMGVN4KW
Verder zag ik ook nog een promo als je gekocht hebt bij ODIDO of KPN (doorlezen door al dat gezwets loont dus
) Ontvang de Galaxy Watch6 LTE 40mm bij aankoop van een Samsung Galaxy S24 Series:
/f/image/J3LMiGxsS6nmlklLHxLY9i15.png?f=fotoalbum_large)
https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/
Don't shoot de messenger als het niet werkt, of het al gedeeld is.
ik: "Schat, wil jij ook een nieuwe telefoon"?
zij: "Nee, hoor... die van mij is nog prima"
ik: "Ja, oke er zijn nu introductiekortingen, dus vandaar"
zij: "nee, ben je gek"!
Vanmorgen:
zij: "Wat heb je eigenlijk gekocht"
ik: "De S24 Ultra in grijs"
zij: "Oh leuk, laat eens zien... hebben ze ook nog meer kleuren"?
ik voel de bui al hangen en laat eerst de standaard kleuren zien
zij: "Hmmmm... hebben ze ook nog meer kleuren"?
ik laat de "online exclusive" kleuren zien...
zij: "Ja, maar die groene vind ik wel erg leuk"
ik: << zucht >> "Wil je dan toch een nieuwe"?
zij: "Ja eigenlijk wel..."
ik: *gaat bestelpagina openen*
Gelukkig gisteravond de promocode niet weggeven.
Toen ik dus beide orders bekeek, zag ik dat de standaard kleuren vóór de officiële release (24 januari) verstuurd worden en de "Online exclusive" kleuren op 24 januari (zal wel later worden).
/f/image/iKl2GU2xrD2oy24rDs1JmbLs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GSCMKeGnSUA5Vhu0ZIgonLVU.png?f=fotoalbum_large)
Verder ontdekte ik toen nog een promo:
Tot €240 euro retour als je het toestel registreert bij Samsung. Daarvoor heb je wel een IMEI nodig, aanbieding geldt tot 30-01 en is niet voor klanten die via Samsung.com besteld hebben. Maar wel bijvoorbeeld via Vodafone of KPN hun toestel op afbetaling kopen.
/f/image/exa27UvkJDgLRb4ghOyeGsND.png?f=fotoalbum_large)
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XWGNBHMGVN4KW
Verder zag ik ook nog een promo als je gekocht hebt bij ODIDO of KPN (doorlezen door al dat gezwets loont dus
/f/image/J3LMiGxsS6nmlklLHxLY9i15.png?f=fotoalbum_large)
https://www.samsung.com/nl/promo/pre-order/
Don't shoot de messenger als het niet werkt, of het al gedeeld is.
De tweede code is ook door iemand gebruikt. Dus als iemand nog een Samsung Members 200 euro + 12% code voor mij heeft via PM zou ik heel blij zijn!destro9704 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:52:
Hier nog een paar ongebruikte early bird codes:
OHN-699H-GG6M-ZDGW
OHN-699E-G5D5-TWD9
Ik heb een code van een mede tweaker ontvangen! Super bedankt!
[ Voor 70% gewijzigd door -Paul- op 18-01-2024 11:20 ]
Dat is wel een behoorlijk voordeel, zou daar ook graag gebruik van willen maken mocht er een code over zijn. Misschien kan ik iets terug betekenen.Of-Aaargh schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:18:
[...]
De tweede code is ook door iemand gebruikt. Dus als iemand nog een Samsung Members 200 euro + 12% code voor mij heeft via PM zou ik heel blij zijn!
Is het een idee om de codes onder members only te plaatsen of gewoon op vraag via PM te sturen?
Nu liften mensen misschien mee, die alleen maar lezen en anders nooit iets bijdragen op- of aan Tweakers?
Ik ben btw voorzien en hoef geen codes.
Zoals het nu staat zijn de goedkoopste prijzen voor de S24 Ultra 1TB:Arcticwolfx schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:21:
[...]
Dat is wel een behoorlijk voordeel, zou daar ook graag gebruik van willen maken mocht er een code over zijn. Misschien kan ik iets terug betekenen.
- 1090 euro bij Samsung zelf, als je een Members preregistratiecode hebt. Een tientje minder als je inruilt (vooral fijn als je een kapotte of heel oud apparaat hebt, de inruilprijzen die Samsung biedt zijn dramatisch laag).
- 1441 euro bij KPN en Odido, met recht op 240 euro cashback via Samsung, plus een Watch 6 40mm LTE, winkelprijs daarvan nu 254 euro. Dus als je ook graag een Watch hebt is dat een interessante optie.
En vergeet de diverse cashbackopties ook niet! CashbackXL biedt bijvoorbeeld 2% cashback bij Samsung, scheelt weer een paar tientjes
[ Voor 8% gewijzigd door Of-Aaargh op 18-01-2024 08:50 ]
Ook ik houd mij aanbevolen voor een pre-reg code. Mijn S21 Ultra is inmiddels echt stuk en moet vervangen worden. De S24 Ultra vind ik wel een waardige vervanger, de Exynos wil ik echter vermijden, dus geen S24 of een Plus voor mij. (Ik weet het, zou ook reviews kunnen afwachten, maar bij de S22 van mijn vrouw is het zo tegen gevallen, ik pas haha).
Hi Tweakers, mocht iemand nog een code voor de 200 euro hebben. Ik hou mij aanbevolen ^^
Laten we nou afspreken vraag gewoon volgend jaar zo'n code aan mocht je hem dan niet kopen mis je niks en als je hem wel wilt heb je een mooie korting 😅
Iemand een mobiel.nl code (voor de ultra) ruilen tegen mijn samsung 12% + 200 code?
Ik heb gisteren mijn code voor 200 +12% toegepast in mijn winkelmandje.
Toen ik nadien nog wou wisselen van kleur heb ik mijn winkelmandje aangepast en was de code weg. Nu geeft hij telkens een fout bij het ingeven. Support contacteren dan maar zeker
Toen ik nadien nog wou wisselen van kleur heb ik mijn winkelmandje aangepast en was de code weg. Nu geeft hij telkens een fout bij het ingeven. Support contacteren dan maar zeker
Code gestuurd via PB-Paul- schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:20:
Ja, ik ben ook steeds net te laatIk sluit mij ook aan in de rij om Samsung Members 200 euro + 12% code te ontvangen van een gulle Tweaker
Net te laat! Was letterlijk mn gegevens aan het invullen en een betaalmethode aan het kiezen en ineens zie ik dat de prijs weer 13xx is, jammer haha.Thunderlizard schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:15:
Voor de liefhebber: MHN-4GH8-6K82-EKTL
In ruil voor een 200 + 12% heb ik nog een ING 150,- code. Graag via PM.
Same here wanneer ik even had gewacht met afrekenen: Korting weg! Codes die eenmaal ingevoerd zijn kunnen kennelijk niet meer opnieuw gebruikt worden.... ook niet met hetzelfde account. Ik hang in de wacht bij support.sandpatt schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:20:
Vraagje voor iemand die het weet: kan in de ICS store met de bijbehorende korting óók gebruikgemaakt worden van de 12% member code?
Misschien op een ander apparaat open staan of in de app ingevuld? Wellicht dat je de code maar op 1 plek tegelijk in kan vullen?sandpatt schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:20:
Net als al vele voor mij zou ik heel blij worden van een 12% + €200,- code. Mocht er nog iemand een code over hebben zou ik deze graag ontvangen
ik dacht dat dit een topic was voor goed aanbiedingen...zie alleen maar gesmeek om codes..kunnen we daar niet een apart topic voor maken?
Nee, werkt helaas nietCryptoWolf007 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:27:
Vraagje voor iemand die het weet: kan in de ICS store met de bijbehorende korting óók gebruikgemaakt worden van de 12% member code?
Ik heb mobiel.nl codes ter ruil voor een early bird code (€200) bij Samsung.
De codes zijn een exclusieve inruilkorting die ik heb gekregen bij het aanmelden van een 'houd me op de hoogte' nieuwsbrief, 1 code is geldig voor de S24 (korting €200) en en de ander voor de S24+/S24 ultra (€250).
Bij interesse graag PM.
De codes zijn een exclusieve inruilkorting die ik heb gekregen bij het aanmelden van een 'houd me op de hoogte' nieuwsbrief, 1 code is geldig voor de S24 (korting €200) en en de ander voor de S24+/S24 ultra (€250).
Bij interesse graag PM.
Nee, code is na invoeren gewoon weg en niet meer bruikbaar, ook niet op andere devices. Staat ook niet meer gekoppeld aan je account waarmee je 'm ingevoerd hebt. Gewoon foetsie.DDarkForce schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:28:
[...]
Misschien op een ander apparaat open staan of in de app ingevuld? Wellicht dat je de code maar op 1 plek tegelijk in kan vullen?
Net als al vele voor mij zou ik heel blij worden van een 12% + €200,- code. Mocht er nog iemand een code over hebben zou ik deze graag ontvangen
Overigens gaat de support lijn ook niet helemaal lekker. Wachtrij van 8 min en irritant wachtmuziekje. Ben je aan de beurt dan blijft de lijn stil (tot 2x toe).
Net proberen te kopen via de Samsung Shop app maar helaas werkte de betaling niet goed (de betaalflow kwam niet goed terug op de Samsung pagina maar op de pagina van de bank die leuk zei, sluit de pagina). Dus toch maar besteld via de website, ik ben benieuwd of de klantenservice app korting misschien als nog achteraf kan toepassen.
Zo!
mijn S23u staat te koop aangeboden op V&A. Nu hopen dat iemand hapt
Dan ga ik gebruik maken van onderstaande deal:
/f/image/G4Hj6voocLecmuOQSuvYvokQ.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb de pen afgelopen jaar welgeteld 5 keer gebruikt en de camera's gebruik ik ook amper. Dus de S24+ lijkt me een mooie opvolger. Zeker omdat het nu een 1440p resolutie ondersteund
Zijn er nog plekken waar ik dit nog goedkoper kan krijgen? (ICS kan ik geen gebruik van maken meer helaas).
Dan ga ik gebruik maken van onderstaande deal:
/f/image/G4Hj6voocLecmuOQSuvYvokQ.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb de pen afgelopen jaar welgeteld 5 keer gebruikt en de camera's gebruik ik ook amper. Dus de S24+ lijkt me een mooie opvolger. Zeker omdat het nu een 1440p resolutie ondersteund
Zijn er nog plekken waar ik dit nog goedkoper kan krijgen? (ICS kan ik geen gebruik van maken meer helaas).
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2024 09:38 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ik wist niet eens dat dit bestond. Maar ga ik zeker doen, al is het maar om hem volgend jaar te delen, want ik ga volgend jaar niet weer mn telefoon vervangen.reinierkramer schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:09:
Laten we nou afspreken vraag gewoon volgend jaar zo'n code aan mocht je hem dan niet kopen mis je niks en als je hem wel wilt heb je een mooie korting 😅
Hier gelukt met codes de ultra 1tb voor 1090 te scoren.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb wel interesse om te ruilen?DavidHayter schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:30:
Ik heb mobiel.nl codes ter ruil voor een early bird code (€200) bij Samsung.
Bij interesse graag PM.
Ik denk dat er ook een grote groep gebruikers is die zich wel heeft aangemeld, maar de code niet heeft ontvangen.reinierkramer schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:09:
Krijg je niet standaard een code dan, als je je aanmeldt?
Ja dit inderdaad, het lijkt erop dat er iets bij Samsung niet is gelopen hoe het zou moeten.GertuZz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat er ook een grote groep gebruikers is die zich wel heeft aangemeld, maar de code niet heeft ontvangen.
Ik heb me ook aangemeld voor het unpacked event, daarna nooit meer iets gehoord...
Mm ja dat is wel vervelend iddGertuZz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat er ook een grote groep gebruikers is die zich wel heeft aangemeld, maar de code niet heeft ontvangen.
Bij KPN krijg ik een verlengvoorstel met een S24 (128 GB) voor €720,-. Is dat een goede deal volgens jullie?
Heb verder niets in te ruilen of kortingscodes van Samsung Unpacked etc.
Dat is het probleem bij mij: ik heb dus wel degelijk via mijn al jarenlange Samsung Members-lidmaatschap zo'n code aangevraagd, maar alleen maar de 200,- kortingscode gekregen, dus zonder 12% extra. En volgens mij zijn er meer die dat hebben.reinierkramer schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:09:
Ja lijkt er op dat samsung het een beetje heeft verpest voor veel mensen is hier wel 2x goed gegaan andere code gaat naar een vriend mocht die hem niet nodig zijn zet ik hem hier neerOf-Aaargh schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:55:
[...]
Dat is het probleem bij mij: ik heb dus wel degelijk via mijn al jarenlange Samsung Members-lidmaatschap zo'n code aangevraagd, maar alleen maar de 200,- kortingscode gekregen, dus zonder 12% extra. En volgens mij zijn er meer die dat hebben.
Ik heb ook geen code niet gekregen dus dit jaar mezelf even vriendelijk aankijken.
Oude telefoon inruilen (gezien de V&A-prijzen heb ik niet heel veel zin om voor 6 tientjes verschil te gaan onderhandelen), ICS-korting erop en gekozen voor de Titanium Gray "basis versie" Ultra oftewel 512GB in de promotie.
Kom ik op 750 euro; vind ik een fijne prijs; dus ik ben tevreden
Oude telefoon inruilen (gezien de V&A-prijzen heb ik niet heel veel zin om voor 6 tientjes verschil te gaan onderhandelen), ICS-korting erop en gekozen voor de Titanium Gray "basis versie" Ultra oftewel 512GB in de promotie.
Kom ik op 750 euro; vind ik een fijne prijs; dus ik ben tevreden
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Datt is de standaard aanbieding die je krijgt bij KPN. Ik zou dan in elk geval sowieso niet de 128GB nemen, maar de 256GB, want daarvan kun je het verschil tussen die twee terugkrijgen via cashback bij Samsung, zie het geelgroene stickertje op de afbeelding in de webwinkel.SixFo schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:50:
Bij KPN krijg ik een verlengvoorstel met een S24 (128 GB) voor €720,-. Is dat een goede deal volgens jullie?
Bij KPN krijg je de volgende deal op de S24 Ultra:
- Kosten los toestel €1296
- Gratis Galaxy Watch6 LTE t.w.v. €239
- Gratis multisim abonnement voor die watch
- Kies 512gb of 1TB en krijg het prijsverschil met de 256gb als cashback
- Kosten los toestel €1449
- €150 'persoonlijke korting' op deze bestelling
- €200 Samsung-tegoed te besteden bij Coolblue
- Kies 512gb of 1TB en krijg het prijsverschil met de 256gb als cashback
[ Voor 24% gewijzigd door oscarwashere op 18-01-2024 11:21 ]
Ik heb me met meerdere e-mail adressen aangemeld. Dus heb één code over:
MHN-4TZT-K4Z8-2767 Gone!
MHN-4TZT-K4Z8-2767 Gone!
:fill(white):strip_exif()/f/image/T0obIeOtFLgzLYVfos7AHk51.png?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2024 10:06 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
En al weg!spartacusNLD schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:03:
MHN-4TZT-K4Z8-2767
stuur even een DM als je deze gebruikt hebt? Dan haal ik hem weer weg.
[Afbeelding]
/f/image/YLSODoyq68QQcn6Vb9Ki7wnp.png?f=fotoalbum_large)
Mooie prijs denk ik zo. Obv de persoonlijke code die ik gekregen heb van Samsung.
Ik had dezelfde order ook bij ICS en ING ingevoerd, maar daar was de code niet te gebruiken - scheelde iets van 100 euro. Snel verdiend dan.
Ik had eerst de P erin dat de blauwe niet meer verkrijgbaar was, maar na een aantal keren refreshen kwam het toch weer online, maar iets latere levertijd.
Zonder inruil, wel een jaar extra care. Geen idee of het nodig is, maar meer voor de zekerheid afgesloten.
http://specs.tweak.to/5253
Ik heb deze gebruikt! Super dank, 985 voor een S24 Ultra 512gb vind ik een zeer acceptabele prijs, aangezien gisteren de meeste S23 Ultra 512gb voor rond de 900 euro tweedehands werden aangeboden.spartacusNLD schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:03:
MHN-4TZT-K4Z8-2767 Gone!
[Afbeelding]
Nogmaals dank.
Ondertussen al stukje goedkopersn0x0r schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:07:
[...]
aangezien gisteren de meeste S23 Ultra 512gb voor rond de 900 euro tweedehands werden aangeboden.

Veel plezier ermee
Zelf een 1TB Blue Titanium voor 1086 :-) Twijfel nog of een abo afsluiten niet beter is, want dan kom je weer 100 euro goedkoper uit, maar de exclusieve kleur maakt hem weer uniek.
Bij deze:
Bij deze:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
hi!
Zit in een dilemma, zou de s24 bestellen maar m'n vrouw is ook toe aan een upgrade haha!
Als iemand nog een mobiel.nl code heeft zou fijn zijn!
Als iemand nog een mobiel.nl code heeft zou fijn zijn!
die kortingscodes waar we mee overspoeld worden is alleen wanneer je het toestel los koopt of niet?
Mijn KPN abbo loopt af en ik wil een nieuwe abbo met de s24 en mijn s22 gaat in de verkoop
Mijn KPN abbo loopt af en ik wil een nieuwe abbo met de s24 en mijn s22 gaat in de verkoop
Ik heb nog een €200 code:
Mocht je voor de Ultra gaan dan kun je nog 5% extra korting krijgen in de Samsung Shop app met code "WELCOMEAPP5".
Members only:
Inloggen
Mocht je voor de Ultra gaan dan kun je nog 5% extra korting krijgen in de Samsung Shop app met code "WELCOMEAPP5".
Hoe komen mensen hier aan die codes dan? Ik ben dus al ingelogd met mijn samsung account in de samsung members app, dus kan niks zien over registreren of wat dan ook...
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Hardstikke bedankt! Had de code nog niet ontvangen, mogelijk krijg ik nog een code na van Samsung support. Zal die wel delen als die binnen is zodat iemand anders die kan gebruiken.Koen87 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:38:
De Belsimpel code (Weg)
€200 korting op de S24
met code S2400UN1T
€250 korting op de S24 Plus en Ultra
met code PU2400R6PG
Mocht iemand deze nodig zijn te gebruiken bij mobiel.nl
met code S2400UN1T
met code PU2400R6PG
Mocht iemand deze nodig zijn te gebruiken bij mobiel.nl
Mobiel.nl codes:
€200 korting op de S24
€200 korting op de S24
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Je bent helaas te laat, die codes waren alleen beschikbaar als je voor gisterenavond je pre-registreerde.Gerwin89 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:15:
Hoe komen mensen hier aan die codes dan? Ik ben dus al ingelogd met mijn samsung account in de samsung members app, dus kan niks zien over registreren of wat dan ook...
Ik heb me wel op tijd als Samsung Member geregistreerd, maar helaas op een of andere manier niet de 200 euro plus 12% korting gekregen. Dus als iemand me die via PM een zou willen sturen... degenen die hier gepost worden zijn binnen een paar minuten al weer gebruikt.
Update: Gesproken met de klantenservice. Er schijnt een hoop mis te gaan met de kortingscodes en ze hebben het aardig druk hiermee. Vriendelijke dame verzekerde mij dat mijn probleem opgelost wordt. We wachten het af...
MysticX schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:10:
Zelf een 1TB Blue Titanium voor 1086 :-) Twijfel nog of een abo afsluiten niet beter is, want dan kom je weer 100 euro goedkoper uit, maar de exclusieve kleur maakt hem weer uniek.
Bij deze:
***members only***
:strip_exif()/f/image/xpmWbCzCDW9IGtx58nY42MdT.jpg?f=fotoalbum_large)
Dankjewel! Heb de bovenste gebruikt en besteld via de app.
Ik heb zelf enkel een 200,- euro kortingscode gekregen, en niet die inclusief 12% korting.
Mocht iemand die over hebben houd ik mij aanbevolen.
De 200,- euro kortingscode is dan over.
Mocht iemand die over hebben houd ik mij aanbevolen.
De 200,- euro kortingscode is dan over.
Via de app of telefonisch besproken?GertuZz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:19:
Update: Gesproken met de klantenservice. Er schijnt een hoop mis te gaan met de kortingscodes en ze hebben het aardig druk hiermee. Vriendelijke dame verzekerde mij dat mijn probleem opgelost wordt. We wachten het af...
Die 714 is ook de beste prijs die ik krijg op de 'gewone' s24 256gb.sloth schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:00:
Is 714 euro voor de S24 256GB de scherpste prijs na gebruik kortingcode? Geen inruil of abbo.
Heb maar besteld, hoesje eebij en ruil een s10e in.
Telefonisch, maar de wachtrijen lopen best wel op. En een advies: Kies voor de optie "vragen over de shop", want de optie "vragen over promoties" geeft uiteindelijk 2x een dode lijn.
Heeft de mevrouw je vervolgens de 12% & 200 euro code gegeven?GertuZz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:25:
[...]
Telefonisch, maar de wachtrijen lopen best wel op. En een advies: Kies voor de optie "vragen over de shop", want de optie "vragen over promoties" geeft uiteindelijk 2x een dode lijn.
Thx , deze gebruikt scheelt toch even 600 euroMysticX schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:10:
Bij deze:
***members only***
Ze heeft het bij de Backoffice neergelegd, maar garandeerde dat het in orde zou komen. Ik zou telefonisch of via mail benaderd worden. We gaan het zien.marteltor schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:26:
[...]
Heeft de mevrouw je vervolgens de 12% & 200 euro code gegeven?
Even voor de volledigheid: Ik was naderhand, bij afrekenen, plotseling de 5% korting kwijt voor het aanmelden bij de webshop, alsmede de 12% + 200 euro korting... Alles stond opeens weer op de normale prijs
EDIT: En deze codes kun je daarna niet meer opnieuw invoeren. Je krijgt de melding "Voer een geldige code in".
[ Voor 9% gewijzigd door GertuZz op 18-01-2024 10:30 ]
Het werkte, totdat ik wilde afrekenen toen stond er weer de normale prijs... Denk dat net iemand me voor was.MysticX schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:10:
Bij deze:
***members only***
Is er iemand anders die mij een code per PB kan sturen?
Hier is de kogel ook door de kerk. Ben binnenkort ook een bezitter van een S24 Ultra 512 gb in titanium grey

PB. Ik heb de code niet meer nodig, via ING besteld voor dezelfde prijs.postvoordennis schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:33:
[...]
Het werkte, totdat ik wilde afrekenen toen stond er weer de normale prijs... Denk dat net iemand me voor was.
Is er iemand anders die mij een code per PB kan sturen?
[ Voor 9% gewijzigd door Klassenoudste op 18-01-2024 10:35 ]
Net een S24 ultra 512 GB kunnen kopen voor € 539 inc inruil van een s22 ultra 256 GB.
Toch een nette deal😊
Toch een nette deal😊
:fill(white):strip_exif()/f/image/eRYX8ziAbvXvR8vgz2MnOgqJ.png?f=user_large)
It wasn't me, the tiger did it.
*knip*
[ Voor 113% gewijzigd door mixp op 18-01-2024 12:17 ]
Oh dat is wel jammer dan zeg. Is best een hoop korting! Mocht iemand codes over hebben houd ik me van harte aanbevolen!Of-Aaargh schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:18:
[...]
Je bent helaas te laat, die codes waren alleen beschikbaar als je voor gisterenavond je pre-registreerde.
Ik heb me wel op tijd als Samsung Member geregistreerd, maar helaas op een of andere manier niet de 200 euro plus 12% korting gekregen. Dus als iemand me die via PM een zou willen sturen... degenen die hier gepost worden zijn binnen een paar minuten al weer gebruikt.

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Ik zou, gezien alle ellende met bestellen, toch ook graag een 12% + 200 euro code via pb ontvangen. Dan kan ik in ieder geval alles afronden. Mocht iemand er eentje voor mij over hebben....😃
Weet je hoe de samsung shop app heet in de playtore?KOEKiEh schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:35:
Net een S24 ultra 512 GB kunnen kopen voor € 539 inc inruil van een s22 ultra 256 GB.
Toch een nette deal😊
[Afbeelding]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.ecomm.global.gbrSamSid schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:36:
[...]
Weet je hoe de samsung shop app heet in de playtore?
Mocht iemand nog een code over hebben van 12% + 200eu dan zou ik het ook graag horen!
Ik kreeg ook nog cashback via CashbackXL toen ik via de Samsung Shop app bestelde. Klikte gewoon op cashback, kwam op de samsung site uit. Vervolgens de app geopend en daar de bestelling gedaan.
Ik heb helaas ondanks pre registratie ook geen codes, dus ik sluit me aan in de rij van wachtenden als iemand nog een 12% of 200€ code voor mij overheeft.. Alvast bedankt!!!
Goedkoopste wat me tot nu toe is gelukt voor de 24 Ultra is via ICS of ING portaal met een code kwam ik op €1090,-
Zag iemand anders via Pepper die kwam op €1030, dus moet ergens een betere deal te vinden zijn.
Zag iemand anders via Pepper die kwam op €1030, dus moet ergens een betere deal te vinden zijn.
Het verschil is waarschijnlijk de 5% welkomstkorting via de appReem0nN schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:42:
Goedkoopste wat me tot nu toe is gelukt voor de 24 Ultra is via ICS of ING portaal met een code kwam ik op €1090,-
Maar die kan ik weer niet gebruiken met een ING of ICS code, want die kan je alleen claimen in het members portaal, maar dan heb je weer een €200 early bird code + 12% kortingscode nodig om op dat bedrag te komen en die heb ik niet gekregen zoals vele.SamSid schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:43:
[...]
Het verschil is waarschijnlijk de 5% welkomstkorting via de app
Ik denk dat ik het het toch aan me voorbij gaan, de inruil voor de s23 ultra tov de s22 ultra is wel erg laag en veel functies komen ook gewoon voor de s23 ultra. Ik zou maar 4 euro minder betalen dan wat jij hebt, maar dan met een s23 ultra inruil.KOEKiEh schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:35:
Toch een nette deal😊
[Afbeelding]
Ja heel vreemd, dat is mij ook gelukt. Was aan het bestellen via de Samsung Shop app en had vlak daarvoor op de PC doorgeklikt van CBXL naar Samsung. Na betaling in de app kreeg ik ineens 2% cashback. Die referral lijkt aan je account gelinkt te worden, niet per se aan je browser sessie. Dus de S24U voor €935 en nog 2% cashback eraftrainz2009 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:39:
Ik kreeg ook nog cashback via CashbackXL toen ik via de Samsung Shop app bestelde. Klikte gewoon op cashback, kwam op de samsung site uit. Vervolgens de app geopend en daar de bestelling gedaan.
Ik stuur mijn S23U 512GB Groen naar Rebuy zodat ik €871,31 krijg. Maar die van mij is wel smetloos als nieuw, anders krijg je minder.dutchnltweaker schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:46:
[...]
Ik denk dat ik het het toch aan me voorbij gaan, de inruil voor de s23 ultra tov de s22 ultra is wel erg laag en veel functies komen ook gewoon voor de s23 ultra. Ik zou maar 4 euro minder betalen dan wat jij hebt, maar dan met een s23 ultra inruil.
[ Voor 28% gewijzigd door stin00 op 18-01-2024 10:48 ]
Ja dat is echt heel raar dat velen het niet hebben gekregen. Ik heb op al mijn accounts dat wel gekregen. Wanneer ik heb besteld geef ik de andere codes wel weg. Maar tot dan houd ik ze. Want je kan ze maar een keer gebruiken. Ik wil eerst allerlei combinaties uit kunnen rekenen.dutchnltweaker schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:46:
[...]
Ik denk dat ik het het toch aan me voorbij gaan, de inruil voor de s23 ultra tov de s22 ultra is wel erg laag en veel functies komen ook gewoon voor de s23 ultra. Ik zou maar 4 euro minder betalen dan wat jij hebt, maar dan met een s23 ultra inruil.
Via Whatsapp en X/Twitter kun je het ook vergeten...GertuZz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:25:
[...]

Ik ben wel benieuwd of ze het uiteindelijk toekennen. Er stond bij Shopbuddies die ook 2% doen, dat bij gebruik van kortingcodes/vouchers de cashback niet wordt toegekend...stin00 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:47:
[...]
Ja heel vreemd, dat is mij ook gelukt. Was aan het bestellen via de Samsung Shop app en had vlak daarvoor op de PC doorgeklikt van CBXL naar Samsung. Na betaling in de app kreeg ik ineens 2% cashback. Die referral lijkt aan je account gelinkt te worden, niet per se aan je browser sessie. Dus de S24U voor €935 en nog 2% cashback eraf
[...]
Ik stuur mijn S23U 512GB Groen naar Rebuy zodat ik €871,31 krijg. Maar die van mij is wel smetloos als nieuw, anders krijg je minder.
http://specs.tweak.to/5253
Je kan ook gewoon je S23 Ultra via Marktplaats of Tweakers verkopen. Je krijgt zonder inruil 90 euro voordeel ipv 100 euro inruilkorting.dutchnltweaker schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Ik wilde eerst ook mijn OnePlus 5T uit 2017 inruilen. Daar zou ik dan 19 euro + 100 euro inruilkorting voor krijgen. Toen viel me ineens op dat als ik hem niet zou inruilen, ik alsnog 90 euro zou krijgen. Dus ik heb die 29 euro laten schieten, want waarschijnlijk krijg ik er op Marktplaats nog meer voor als ik er Android 14 via Lineage OS21 op flash.
Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.