Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 20:34
Je kan je ook nog inschrijven bij Belsimpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-04 22:00
we zullen het wel zien morgen :) ik hoop dat we hem gelijk kunnen bestellen in ieder geval :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bij Belsimpel moet je wel maar afwachten wat je krijgt. Lees het S23 forum er maar eens op na:
Mizgala28 in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:58
Dus morgen van 19.00 bestelbaar bij Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 20:34
Peatsmoke schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:08:
[...]

Bij Belsimpel moet je wel maar afwachten wat je krijgt. Lees het S23 forum er maar eens op na:
Mizgala28 in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie"
Ik heb deze geschiedenis niet. Wel goede ervaring destijds met het bestellen van de S22 ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zolang je een toestel koopt met abonnement is er niets aan de hand, maar koop je een los toestel, loop je de kans op grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Aggressor schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:30:
Dus morgen van 19.00 bestelbaar bij Samsung?
vorig jaar wel, hoop nu ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinynn
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-05-2024
x360junkie schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:06:
[...]

vorig jaar wel, hoop nu ook :P
Hoe zat het met de levering? Volgende dag in huis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
Shinynn schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:17:
[...]

Hoe zat het met de levering? Volgende dag in huis?
ik heb ff gekeken in het topic van de s23 series (levertijden en prijzen) van vorig jaar en daar idd dat mensen hem besteld hadden op 1 feb en al gelijk een verzend bevestiging kregen. ook retailers hadden hem toen al op voorraad (of ik kijk scheel) haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-04 11:02
Peatsmoke schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:44:
Zolang je een toestel koopt met abonnement is er niets aan de hand, maar koop je een los toestel, loop je de kans op grijze import.
Zou hem los sowieso bij Samsung zelf kopen, met name tijdens de pre-order periode.
Forse kortingen voor early birds en je bent zeker van alle andere perks en goodies.
Zou hem alleen bij Belsimpel of Mobiel.nl bestellen met inbegrip van een abonnement.
Ik heb vorig jaar zegge en schrijve 750 euro betaald voor de S24 Ultra 1TB via de Samsung webstore en denk niet dat ik hem ergens anders goedkoper had kunnen aanschaffen.
Ben dan ook benieuwd hoeveel hij me dit jaar gaat kosten.

En het hangt ook wel een beetje van de kleur af wanneer je hem ontvangt, exclusieve kleuren doen er altijd langer over maar met gewone kleuren moet je mazzel hebben dat je bij de eerste batch zit en met een beetje geluk heb je hem dan de volgende dag al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:43
x360junkie schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:30:
[...]

ik heb ff gekeken in het topic van de s23 series (levertijden en prijzen) van vorig jaar en daar idd dat mensen hem besteld hadden op 1 feb en al gelijk een verzend bevestiging kregen. ook retailers hadden hem toen al op voorraad (of ik kijk scheel) haha
Galaxy S22 had ik 13 februari besteld en 22 februari de melding dat ie geleverd zou worden.

Nu na 2 jaar maar even kijken tot hoe gunstig de prijzen zijn morgen om eventueel een nieuwe te nemen.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 21:53

bdu

MeanDz schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:39:
[...]

Zou hem los sowieso bij Samsung zelf kopen, met name tijdens de pre-order periode.
Forse kortingen voor early birds en je bent zeker van alle andere perks en goodies.
Zou hem alleen bij Belsimpel of Mobiel.nl bestellen met inbegrip van een abonnement.
Ik heb vorig jaar zegge en schrijve 750 euro betaald voor de S24 Ultra 1TB via de Samsung webstore en denk niet dat ik hem ergens anders goedkoper had kunnen aanschaffen.
Ben dan ook benieuwd hoeveel hij me dit jaar gaat kosten.

En het hangt ook wel een beetje van de kleur af wanneer je hem ontvangt, exclusieve kleuren doen er altijd langer over maar met gewone kleuren moet je mazzel hebben dat je bij de eerste batch zit en met een beetje geluk heb je hem dan de volgende dag al in huis.
750 was met inruil van toestel neem ik aan? (even los van de extra inruildeal zoals deze nu ook bestaat). 750 zou een hele mooie deal zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
bdu schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:09:
[...]

750 was met inruil van toestel neem ik aan? (even los van de extra inruildeal zoals deze nu ook bestaat). 750 zou een hele mooie deal zijn..
Dat was met inruil ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:58
Ik heb een s23 ultra 512gb, ook rond de 750 voor betaald (volgens mij zelfs minder) met pre order via mobiel.nl en inruil.

Ik ga overstappen naar de s24 ultra. Niet omdat ik niet tevreden ben met mijn huidige telefoon maar omdat de waardevermindering groter is dan wat ik straks moet bijleggen voor de s24 ultra na de verkoop van mijn s23 ultra op mp en het inruilen van een willekeurige goedkope mobiel.

[ Voor 6% gewijzigd door Adel_F16 op 17-01-2024 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk er zelf aan om de S22U bij rebuy te verkopen, een oude S4 of S5 (die het wel nog gewoon doet) in te ruilen en dan te kijken waar ik de meeste korting krijg (via Samsung Members of ICS). Ik hoop dat die korting te stapelen is, dan krijg ik nog geld toe.
Misschien hou ik de S22U wel als back-up voor mijn outdooractiviteiten, want ik kan soms best een lompe lolly zijn. De S10+ en S22U hebben het altijd overleefd, maar je zult net zien dat de S24U dan net, als mijn S8 destijds, sneuvelt.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Zullen we afspreken dat we de prijzen die we betalen voor de S24 zullen aangeven zonder het geld dat we krijgen voor de inruil? Dus wel de extra inruilkorting, maar niet het bedrag dat je voor je oude apparaat krijgt. Want dat geld had je ook kunnen krijgen op marktplaats of hier op V&A, en het maakt de echte korting die je krijgt onzichtbaar.
Dit om te voorkomen dat mensen hier komen melden dat ze een S24 Ultra 1TB hebben kunnen kopen voor 750 euro. En dan twee pagina's verder: "ja okee, dat is wel wat ik uiteindelijk betaalde nadat ik mijn huis, mijn auto en mijn vrouw ervoor inruilde". :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanDz
Je had ook gewoon kunnen vragen wat het inruilbedrag was in plaats van een aanmatigende opmerking te maken. Ik spreek helemaal niks af. En ik bepaal zelf hoe ik het hier neerzet.
Wat jij daar verder van vindt is irrelevant, doe er je voordeel mee.

[ Voor 5% gewijzigd door MeanDz op 17-01-2024 07:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
MeanDz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 07:37:
Je had ook gewoon kunnen vragen wat het inruilbedrag was in plaats van een aanmatigende opmerking te maken. Ik spreek helemaal niks af. En ik bepaal zelf hoe ik het hier neerzet.
Wat jij daar verder van vindt is irrelevant, doe er je voordeel mee.
Het was niet tegen jou persoonlijk bedoeld, en zeker ook zonder aanmatigende bedoeling. Maar vorig jaar zagen we hetzelfde in het S23 levertijden & prijzen-topic. Daar meldden ook mensen enthousiast hogere kortingen dan anderen, en bleek pas later dat ze de inruilprijs van hun oude telefoon meerekenden, en de feitelijke korting dezelfde was van de bekende aanbiedingen. Dat maakt de discussie onduidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-04 17:14
Je kan beter nu vragen wat jullie er maximaal voor over hebben om bij te dragen na inruil van je s23ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:17

DataGhost

iPL dev

Peatsmoke schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 04:59:
Ik denk er zelf aan om de S22U bij rebuy te verkopen, een oude S4 of S5 (die het wel nog gewoon doet) in te ruilen en dan te kijken waar ik de meeste korting krijg (via Samsung Members of ICS). Ik hoop dat die korting te stapelen is, dan krijg ik nog geld toe.
Misschien hou ik de S22U wel als back-up voor mijn outdooractiviteiten, want ik kan soms best een lompe lolly zijn. De S10+ en S22U hebben het altijd overleefd, maar je zult net zien dat de S24U dan net, als mijn S8 destijds, sneuvelt.
Ik heb nooit van de inruiloptie gebruik gemaakt, maar dan ook niet vaak bij Samsung zelf gekocht. De enige keer was eigenlijk bij het preorderen van mijn Galaxy Watch6 en daar kon ik volgens mij slechts een paar tientjes krijgen voor mijn nog perfect werkende Watch3 Titanium, maar alleen als deze in nieuwstaat was. Het krasje wat ik op de bezel had zitten bracht de inruilwaarde terug naar 0 euro, dus ik heb hem lekker gehouden. Verder heb ik er alleen maar (amerikaanse) verhalen over gezien dat het bedrijf wat de inruilen afhandelt bij bosjes fraudeert door te zeggen dat de apparaten niet willen opstarten. Dus verder heb ik er ook niet naar gekeken.

Maar toch zie ik in dit topic al een "oude iPhone van een tientje" en nu een S4/S5 langskomen. Hoeveel korting zou je daar in godsnaam voor denken te krijgen? Of hoeveel heb je daar in eerdere gevallen voor gekregen? Ik kan me de businesscase voor "meer dan 0 euro" namelijk niet voorstellen maar dat meerderen er nou mee bezig zijn lijkt toch op een enigszins significant bedrag te wijzen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat wordt dan 0+ de extra inruilkorting van 100 of 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Of-Aaargh schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:32:
[...]

Het was niet tegen jou persoonlijk bedoeld, en zeker ook zonder aanmatigende bedoeling. Maar vorig jaar zagen we hetzelfde in het S23 levertijden & prijzen-topic. Daar meldden ook mensen enthousiast hogere kortingen dan anderen, en bleek pas later dat ze de inruilprijs van hun oude telefoon meerekenden, en de feitelijke korting dezelfde was van de bekende aanbiedingen. Dat maakt de discussie onduidelijker.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, excuus daarvoor. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom je vrouw en huis erbij sleepte maar ok. Voor zover ik weet krijgt iedereen dezelfde korting. Ik heb ook bij Belsimpel en KPN mijn interesse geregistreerd, mobiel.nl deed dit jaar geen pre-registratie anders had ik hem daar ook ingevuld.
Geen idee wat hun aanbieding zal zijn.
Sommige medetweakers hebben ING portal toegang of wellicht een andere kortings-mogelijkheid via hun werk en dan kun je vaak (niet altijd) kortingen stapelen. Ik heb nu 3 verschillende kortingsacties waar ik aan mee zou kunnen doen, hoeveel korting ik kan krijgen verschilt van aanbieder tot aanbieder maar voor de volledigheid; Ik heb vorig jaar 650 euro ontvangen bij inruil van een S22 Ultra 512GB, 450 toestelwaarde en 200 euro extra inruilbonus. Besteld bij Samsung zelf via het ING portaal waardoor ik aanvullend 25 procent korting op mijn bestelling kreeg, zo kwam ik op 750 euro in totaal voor de 1TB uitvoering. Het toestel was los 1830 dus dat vind ik een deftige korting maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf uitzoeken/beslissen wat de beste deal voor hem of haar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:29
MeanDz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:19:
[...]

Dan heb ik je verkeerd begrepen, excuus daarvoor. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom je vrouw en huis erbij sleepte maar ok. Voor zover ik weet krijgt iedereen dezelfde korting. Ik heb ook bij Belsimpel en KPN mijn interesse geregistreerd, mobiel.nl deed dit jaar geen pre-registratie anders had ik hem daar ook ingevuld.
Geen idee wat hun aanbieding zal zijn.
Sommige medetweakers hebben ING portal toegang of wellicht een andere kortings-mogelijkheid via hun werk en dan kun je vaak (niet altijd) kortingen stapelen. Ik heb nu 3 verschillende kortingsacties waar ik aan mee zou kunnen doen, hoeveel korting ik kan krijgen verschilt van aanbieder tot aanbieder maar voor de volledigheid; Ik heb vorig jaar 650 euro ontvangen bij inruil van een S22 Ultra 512GB, 450 toestelwaarde en 200 euro extra inruilbonus. Besteld bij Samsung zelf via het ING portaal waardoor ik aanvullend 25 procent korting op mijn bestelling kreeg, zo kwam ik op 750 euro in totaal voor de 1TB uitvoering. Het toestel was los 1830 dus dat vind ik een deftige korting maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf uitzoeken/beslissen wat de beste deal voor hem of haar is.
mobiel.nl heeft ook gewoon pre-registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Dan heb ik hem gewoon niet kunnen vinden, heb je ook een linkje misschien?
Als ik S24 intoets op hun website geeft hij aan:
Geen resultaten gevonden
Dus ik ben wel benieuwd waar jij je hebt kunnen registreren.

[ Voor 48% gewijzigd door MeanDz op 17-01-2024 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 28-04 17:34
Michel242186 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:23:
[...]

mobiel.nl heeft ook gewoon pre-registratie
Ik heb me daar ingeschreven. Nog geen mail gehad. Jullie wel?

EDIT: je krijgt het pas zodra te toestellen te bestellen zijn.
MeanDz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:25:
Geen resultaten gevonden
https://www.mobiel.nl/acties/galaxy-innovaties

[ Voor 49% gewijzigd door Brutalsranan op 17-01-2024 11:45 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 21:36
MeanDz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:25:
Geen resultaten gevonden
https://www.mobiel.nl/acties/galaxy-innovaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Om 19.00 begint de livestream.
Kunnen we dan meteen om 19.00 de telefoon bestellen of pas na de stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgaande op dit document pas na het event, om 20 uur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgGGuUk3czDt3LuoAzSIZeTDFiU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/heYgfKmKLZHq76oLYHEUWK1c.jpg?f=user_large

Over een uur en een kwartier weet je het zeker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 21:53

bdu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:46
URL staat al online
S24 Ultra
S24 en S24+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
werkt jullie 200 code wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 14:31
Ook in de ING rentepunten winkel staat de S24 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
MischaBoender schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:06:
Ook in de ING rentepunten winkel staat de S24 al.
Ja alleen de 200 code werkt niet ...die we via de mail hebben gekregen

Via ING/Samsung member kom ik uit op 1135. (zonder inruil kapotte telefoon, lever je een oude of kapotte telefoon in gaat er 100 af)

Via de gewone site werkt de 200 euro registratie code wel.. en kom je uit rond 985.

[ Voor 31% gewijzigd door Aggressor op 17-01-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

Flabergasted

Prepare to die !

En de 12% ?

Werken de codes pas NA de presentatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:29
Aggressor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:07:
[...]

Ja alleen de 200 code werkt niet ...die we via de mail hebben gekregen

Via ING/Samsung member kom ik uit op 1135. (zonder inruil kapotte telefoon, lever je een oude of kapotte telefoon in gaat er 100 af)

Via de gewone site werkt de 200 euro registratie code wel.. en kom je uit rond 985
De codes werken niet in het ING portaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:19

d0s

sssst

Flabergasted schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:12:
En de 12% ?

Werken de codes pas NA de presentatie ?
Ik krijg 100 euro korting en 10% member ipv 200 en 12%. Klopt dus niet echt.. dus niet in het ING portal maar gewoon in de Samsung store.

[ Voor 10% gewijzigd door d0s op 17-01-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
d0s schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:13:
[...]

Ik krijg 100 euro korting en 10% member ipv 200 en 12%. Klopt dus niet echt.. dus niet in het ING portal maar gewoon in de Samsung store.
Ja.. met de pre-registratie code is het nu voordeliger ipv ing shop.
Deze code werkt NIET in de ing portaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
Helaas pas vanaf volgende week leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17-04 12:18
Hoe kom ik aan die pre order code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

overbodig :o

[ Voor 94% gewijzigd door Flabergasted op 17-01-2024 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:19

d0s

sssst

Aggressor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:15:
[...]

Dat snap ik.. maar ik krijg niet de korting die zou moeten. Ook niet op de reguliere store.

Edit: ah disclaimer geeft aan geselecteerde modellen. Ik wil de S24 en denk dat het alleen om de Ultra gaat.

Blijft over de 12% die niet klopt, die zou modelonafhankelijk moeten zijn.

Edit: de ultra krijgt wel 12% member korting. Helder dus :)

[ Voor 27% gewijzigd door d0s op 17-01-2024 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Flabergasted schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:17:
[...]

Huh ?

S24 Ultra netto 1359,- ( incl. Geen inruil - € 90,- )
Gratis ->512gb
korting extra € 200,-

= 1.059 netto

Mis ik iets ?
code pakt ook 12 procent.. kom je uit op 985.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-04 17:29
Kak, ik heb te laat geregistreerd en nu geen pre-order code 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Aggressor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:18:
[...]

code pakt ook 12 procent.. kom je uit op 985.
Sorry, klopt !

12% Galaxy S24 Ultra pre-registratievoordeel verrekend
€150 Galaxy S24 Ultra earlybird voordeel verrekend
€50 Galaxy S24 Ultra pre-registratievoordeel verrekend
€90 voordeel toegepast op de Galaxy S24 Ultra
40% voordeel op accessoires is verrekend
10% voordeel op de Accessoires is verrekend
Subtotaal (excl. BTW)
€ 831,16
Thuiskopieheffing (excl. BTW)€ 5,30
BTW (21%)€ 175,66
Standaard verzendingGratis
Totaal
Inclusief BTW€ 1012,12
Totaal voordeel:€ 606,87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimjai
  • Laatst online: 25-01 22:34
german8 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:19:
Kak, ik heb te laat geregistreerd en nu geen pre-order code 😭
Je mag mijne hebben, stuur even een pb'tje als je hem wil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MischaBoender
Bij de ING kun je met rentepunten ook nog een code voor 150 korting kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Net ook besteld voor €985,- Toch maar weer over van de Pixel 8 pro.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-04 15:26
Ik mag zelf verlengen bij Odido. Is er een manier om mijn pre registrationcode te verzilveren en ook gebruik te maken van de verlengkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pisdine
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-04 18:23
goedkoopste dat ik nu vind is 975€. Iemand die goedkoper vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Laatst online: 27-04 21:36
Valt mee, €1020 voor de 1TB S24 ultra als je een oude iPhone 8 inlevertAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUqUphyIM7mMD1PMoHHgKxlb0_U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ybsh0B4bLUON6HkIrIK3Oskc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 138% gewijzigd door Mschrijver88 op 17-01-2024 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-04 11:56
Mschrijver88 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:31:
Valt mee, €1020 voor de 1TB S24 ultra als je een oude iPhone 8 inlevert [Afbeelding]
Je afbeelding is voor de S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
jerjer schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:32:
[...]

Je afbeelding is voor de S23 Ultra
Aangepast:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
Nu ben ik wel benieuwd of de rest wel klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Die 12% krijg ik niet te zien helaas, dus het komt op 1080 euro uit voor een S24 ultra 1TB, met inruil van een compleet kapotte S7. Ik krijg dus alleen maar deze drie:

€100 extra inruilwaarde toegepast op de Galaxy S24 Ultra

Via ICS kom ik op precies hetzelfde bedrag uit overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 17-01-2024 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Mschrijver88 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:31:
Valt mee, €1020 voor de 1TB S24 ultra als je een oude iPhone 8 inlevert[Afbeelding]
Als ik deze dan zie is het verschil 60 euro, wat precies de waarde van jouw iPhone is. Dus dan heb ik toch de 12% zo te zien, ook al staat het niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
558.12 euro betaald
Inruil S23 ultra 256gb
Gekocht S24 ultra 522gb
Via ICS

[ Voor 5% gewijzigd door cpootjes op 17-01-2024 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:51

thido

Tilburg

Heb gisteren de aanmelding gedaan op de Samsung site maar geen code oid gezien. Moest wellicht eerder dan denk ik(?)

All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
ik had deze in mijn mail op 15 januari, dus incl 12% Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d844olzISsBQRTYXKpZQaG7wPA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ULdtAFptSphUPE3o5FFPQoV5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYZM0ZVva_HesMd9k3Jzy1LUpaE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hrvFqhnvzx83BidZTXLJjGXu.png?f=user_large

Is met de code uit de mail zoals hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
m0nk schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:36:
[Afbeelding]

Is met de code uit de mail zoals hierboven.
Mocht iemand ook die code hebben en niet gebruiken, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
jerjer schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:33:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd of de rest wel klopt :)
omdat ik per ongeluk een verkeerde foto upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
thido schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:35:
Heb gisteren de aanmelding gedaan op de Samsung site maar geen code oid gezien. Moest wellicht eerder dan denk ik(?)
Gisteren is te laat denk ik....
En welke kleur hebben jullie besteld?

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 17-01-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:51

thido

Tilburg

Aggressor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:37:
[...]

Gisteren is te laat denk ik....
En welke kleur hebben jullie besteld?
Ja, denk het ook.
Jammer want ik ben in de markt voor een nieuw toestel (huidig S21 ultra).

Ah geen nood, via ics lukt het nu voor 1090 (S24 ultra 1TB).

[ Voor 33% gewijzigd door thido op 17-01-2024 20:07 ]

All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
cpootjes schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:35:
558.12 euro betaald
Inruil S23 ultra 256gb
Gekocht S24 ultra 522gb
Via ICS
Dus eigenlijk maar 425 gekregen voor de S23U. Wat een bizar slechte deal :D

ING voucher + ING portaal
Kapot flut ding inleveren
= €975

[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 17-01-2024 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

stin00 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:39:
[...]

Bij rebuy krijg je er meer voor idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:40:
[...]

Bij rebuy krijg je er meer voor idd.
Bij mij krijgt hij er zelfs meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 16:44
MischaBoender schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:24:
Bij de ING kun je met rentepunten ook nog een code voor 150 korting kopen.
Extra of? Ik heb alleen een korting van 200euro gekregen en dat is het. Wel via samsung account gedaan... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mschrijver88 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:35:
ik had deze in mijn mail op 15 januari, dus incl 12% [Afbeelding]
Ik heb dus een account en ook mail gekregen, maar met max die 200 en niet die extra korting. Maar volgens mij geeft ING shop inloggen en dan verder naar Samsung gaan dit ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaszcs
  • Laatst online: 28-04 09:02

tomaszcs

✔️

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpGVzn6nNwGuKprbkt_A_IbrTtE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f34rJoeeLVUsvITm7fBADsIJ.png?f=fotoalbum_large

Vindt het wel vaag dat sommige de 12% memberskorting en sommige niet(zoals ik) enige manier om dat te vinden? 1145 is niet super aantrekkelijk voor de 512GB S24U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Aggressor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:15:
[...]

Dat is erg balen... Ik heb maar max 200 gekregen, maar moet dan nog 700 euro bijbetalen.. 500 wilde ik nog wel doen, maar dit is me teveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MischaBoender
Mail van Odido:
En bij alle nieuwe Samsung Galaxy S24 modellen krijg je nu ook een Galaxy Watch6 LTE 40 mm van € 369 cadeau.**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Uiteindelijk maar via ICS besteld voor 1080 euro (S24 Ultra 1TB, kapotte telefoon ingeruild), geen idee of er dan nog iets met die 25% gebeurt of dat dat die voucher was. Prijs was toch hetzelfde en ik ging hem toch via CC betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 17-01-2024 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 19:58
Als iemand nog een pre order code heeft die niet gebruikt wordt graag PB'en.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
dutchnltweaker schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:41:
[...]

Extra of? Ik heb alleen een korting van 200euro gekregen en dat is het. Wel via samsung account gedaan... :'(
Ik denk ipv die €200 code die je van Samsung hebt en die niet lijkt te werken (niet zelf gecheckt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
stin00 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:39:
[...]

ING voucher + ING portaal
Kapot flut ding inleveren
= €975
Kan wel zijn maar heb dit vorig jaar ook gedaan en dus een heel jaar mijn S23 ultra gebruikt voor ca 100 euro. En gemak dient de mens...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
MischaBoender schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:48:
[...]

Ik denk ipv die €200 code die je van Samsung hebt en die niet lijkt te werken (niet zelf gecheckt).
Wel jammer, veel mensen hebben en dat en 12% extra korting. Wel erg raar dat het selectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-04 22:54
Zie bij de ING in mijn mandje al -€90. Als ik een inruiltoestel zonder waarde toevoeg gaat deze korting maar naar -€100. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
cpootjes schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:50:
[...]

Kan wel zijn maar heb dit vorig jaar ook gedaan en dus een heel jaar mijn S23 ultra gebruikt voor ca 100 euro. En gemak dient de mens...
Hoe heb je maar 100 euro betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:45

Kryziek

bb || !bb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMyqJGJ0NYxoTjiKkgjIB1p3N-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k5xVrM12m2kVjaV9JXqiftqW.png?f=fotoalbum_large

Is dit een goede deal via ics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
De 12% extra korting komt denk ik omdat ik me op 3 januari via deze mail had aangemeld Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49ADEoISSUBTjYbIMTy77_r2BTA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8U0TtyyyPQ6AiIZJ6992wdDB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Droid schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:53:
Zie bij de ING in mijn mandje al -€90. Als ik een inruiltoestel zonder waarde toevoeg gaat deze korting maar naar -€100. Meer mensen hier last van?
Zag ik ook. Het is €100 + inruilwaarde of €90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
MischaBoender schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:56:
[...]

Zag ik ook. Het is €100 + inruilwaarde of €90.
Ik heb nog een oude iphone 6s...nog een mooie.
Deze hou ik dan wel, anders krijg ik er maar 10 euro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mschrijver88 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:56:
De 12% extra korting komt denk ik omdat ik me op 3 januari via deze mail had aangemeld [Afbeelding]
Heb ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
De plus heb je voor ietsje meer (888,75)
Daar gaat dan volgens mij nog die 120 euro retour via samsung van af. Kom je uit op 768, best nette deal dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via ICS is hij goedkoper dan via members voordeel.
Scheelt maar 3 of 4 tientjes, maar toch. Inruilen via Samsung is echt een slechte deal, want als je niet inruilt krijg je ook nog extra korting. Verkoop via Rebuy levert dan uiteindelijk een nog lagere totaalprijs op.
Mijn S22 Ultra hou ik voorlopig nog even voor mijn outdooractiviteiten. Die €520 die Rebuy ervoor geeft(256GB zwart) vind ik niet zo spannend. Ik heb voorlopig liever een back-up toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:39

Christiano007

Ich bin der champion

Galaxy S24 Ultra
SM-S928BZKHEUB Inruilen Titanium Black 512 GB
Aantal: 1 Totaal: € 747,-
PRE-ORDER
In afwachting
Inruilen
1 x Inruilwaarde toegepast!
New

T-L8P-TRADEIN

S23+ 256GB

-€ 402,-

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Christiano007 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:05:
Galaxy S24 Ultra
SM-S928BZKHEUB Inruilen Titanium Black 512 GB
Aantal: 1 Totaal: € 747,-
PRE-ORDER
In afwachting
Inruilen
1 x Inruilwaarde toegepast!
New

T-L8P-TRADEIN

S23+ 256GB

-€ 402,-
Zo goedkoop? Hoe dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:45

Kryziek

bb || !bb

peakaboo schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:03:
[...]

De plus heb je voor ietsje meer (888,75)
Daar gaat dan volgens mij nog die 120 euro retour via samsung van af. Kom je uit op 768, best nette deal dan toch?
Heb nu een S10+ en een slagje kleiner zou ik wel prettig vinden, vandaar de normale S24 maar de plus inderdaad bijna geen prijsverschil meer inclusief een extra kortingscode van ics.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lEcJVjkSJCFfr164Bo7mWd9Rh0U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Cl1WUFEqOyNeBQzCS2edSX7k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:39

Christiano007

Ich bin der champion

Inruil S23+
200 euro voucher
100 euro extra inruil pre order

[ Voor 55% gewijzigd door Christiano007 op 17-01-2024 20:09 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelloww
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:54
Thanks allemaal, wist niet van die ICS deals, uiteindelijk met S10 trade-in een S24+ 512gb besteld voor € 664,10!

[ Voor 3% gewijzigd door Yelloww op 17-01-2024 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
EDIT: Nvm

[ Voor 8% gewijzigd door Brutalsranan op 17-01-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kryziek schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:07:
[...]

Heb nu een S10+ en een slagje kleiner zou ik wel prettig vinden, vandaar de normale S24 maar de plus inderdaad bijna geen prijsverschil meer inclusief een extra kortingscode van ics.

[Afbeelding]
Nette prijs! Hier ook hele tevreden s10+ bezitter die nu ''moet'' overstappen vanwege gebrek aan updates. Vandaar dat ik weer voor de plus wil gaan, de 24+ dit maal, ietsje groter liever dan kleiner (persoonlijk.).

Zal ook eens inloggen op mijn ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Continue bad gateway op de Samsung site, loopt helemaal vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevernoid
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:57
Ik kom nu op 931,37 uit via die Samsung Shop app bij gebruik van de pre-order code en de code WELCOMEAPP5 voor 512GB ULTRA (zonder inruil)

[ Voor 6% gewijzigd door Nevernoid op 17-01-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Christiano007 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:08:
[...]

Inruil S23+
200 euro voucher
100 euro extra inruil pre order
Oh wacht 700 euro, ik dat het die 400 euro was lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
Nevernoid schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:10:
Ik kom nu op 931,37 uit via die Samsung Shop app bij gebruik van de pre-order code en de code WELCOMEAPP5 voor 512GB ULTRA (zonder inruil)
Dat is een mooie prijs. Kan je vertellen hoe je dat voor elkaar heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
Nette prijs voor mijn s24 ultra, s23 ultra ingeruild plus de early bird korting etc. staat dat deze de 24e aankomt, maar hoop op vroeger!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0Kpbhbikav2qJx9QrXwD0i5RJQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9tGSodYNBIzFcmZji4XNyMuN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:36
Waarom krijg ik maar 257 euro inruil voor een flip 5😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-03 11:45
S24u 1tb Besteld via Odido. Daar adverteren ze ook met een gratis watch 6 lte. Maar kan die watch aanbieding bij andere aanbieders en Samsung promoties niet terugvinden?
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.