Ik heb 2 weken terug een 5 xxl winterjas gekocht bij de website: *knip* Webwinkel. Betaald via Ideal. Gevonden via google en zag er allemaal betrouwbaar uit. In een opwelling zonder reviews te controleren een jas besteld. Voor 23:00 besteld en zou de volgende dag besteld worden. Echter toen ik 2 dagen later controleerde zag ik dat de jas uit china moest komen en toen ik de reviews ging lezen had ik al snel door dat het niet in orde was.
Ik hoopte vooral dat de jas op zin minst wel 5xl was en als de kwaliteit minder was moest ik daar maar mee leven. Maar de jas kwam vandaag binnen en qua grootte is het nog niet eens een xxl denk ik.
Heb de website nagekeken voor contact en retour. Blijkt dat bij artikelen in de aanbieding geen geld vergoed wordt, maar ze hebben elk product op de website in de aanbieding om zo dus nooit geld te hoeven retourneren.
Ik vraag me nu vooral af. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen? Of ben ik gewoon de lul en mijn 90 euro kwijt?
Ik hoopte vooral dat de jas op zin minst wel 5xl was en als de kwaliteit minder was moest ik daar maar mee leven. Maar de jas kwam vandaag binnen en qua grootte is het nog niet eens een xxl denk ik.
Heb de website nagekeken voor contact en retour. Blijkt dat bij artikelen in de aanbieding geen geld vergoed wordt, maar ze hebben elk product op de website in de aanbieding om zo dus nooit geld te hoeven retourneren.
Ik vraag me nu vooral af. Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen? Of ben ik gewoon de lul en mijn 90 euro kwijt?
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2023 19:03 . Reden: Naam winkel weggehaald volgens beleid ]