Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-xxx
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 15-12-2023
Vorige week maandag 4 december rond 9:00 (NL tijd) zag ik een enorme daling bij zeer veel crypto's. Lange wick. Alle LONG's met SL werden er hierdoor uitgeknald. Hetzelfde gebeurde afgelopen nacht weer (11 dec rond 2 uur), welke crypto ik ook bekijk, ik zie een enorme wick naar beneden, waardoor alle long posities met SL er weer uitknalden. Dit maakt handelen onmogelijk. Iemand enig idee of dit vaker gebeurt? En wat kun je eraan doen? Niet veel, lijkt me... Maar is er dan nog wel geld te verdienen met handelen in cryptos en kun je misschien beter in FOREX gaan handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 23:01
Gebeurt zeker vaker. Dit was in de bullrun van 2021 ook al het geval.
Lijkt erop alsof exchanges (of grote partijen) dit expres doen omdat zij natuurlijk ook wat moeten verdienen.
Als alle longs alleen maar meer waard worden, kost het ze een hoop geld.

Zou je stop-loss niet te strak zetten, dat is het enige wat je ertegen kunt doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Er is prima op te traden, het is wel een stuk volatieler dan forex. Echt grote wicks gebeuren niet heel vaak. Alle crypto's lopen over het algemeen wel aardig synchroon met Bitcoin. Daarnaast heeft Bitcoin ook veruit de meeste liquiditeit dus is deze in theorie het beste te traden

Bitcoin - A weapon of mass disruption