Ik ben van [NWG], wij draaien al een hele tijd PB op onze 3 servers:
cs1.nerdswithguns.nl:4445
cs2.nerdswithguns.nl:4445
cs3.nerdswithguns.nl:4445
(sorry moest ff reclame maken hehe

)
PB heeft dus z'n voor en nadelen, maar het om gaat is dat het wel werkt (ondanks de problemen) en dat onze servers NIET zonder PB draaien (want dan houd je de deur open voor cheaters en dan is het eind zoek).
Bij ons komt het nog regelmatig voor dat mensen met wallhack (opengl cheat) door pb van de server gekicked worden (onzettende dumbasses, cheaten en de pb client draaien LOL). Deze mensen komen op onze banlist en er zijn al plannen om banlisten te gaan uitwisselen met andere server admins. Dit bannen gebeurt uiteraard op wonid. Wat ook fijn is aan PB is dat je PB een melding kan laten geven bij een afwijkende cfg instelling, zoals gl_overbright 1, gl_max_size 2, sv_cheats 1 (LOL), cl_forwardspeed enz. Hiermee vis je de neppers snel uit het water. Alle NWG members hebben admin rechten en aangezien er altijd wel 1 aanwezig is worden lamers/cheaters snel gekicked of gebanned
Grote nadeel van PB is hetgene waar dit topic over gaat, het gekicked worden met PB client. Wij hebben er veel last van gehad, maar sinds de nieuwe server release gaat het al een stuk beter. Ik heb het pas 1 avond gehad dat ik 3x gekicked werd met no client melding. Tips: draai zo min mogelijk TSR's, hou je system tray schoon en win2k gebruikers kunnen PB op hoge prioriteit draaien. Het lijkt te werken