AMD Ryzen 7 7700 of AMD Ryzen 9 7900?

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svekke 501180
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik ben bezig met het samenstellen van een desktop en loop vast bij keuze tussen 8 core en 12 core. Pc zou hoofdzakelijk voor videobewerking gebruikt worden. Mijn budget is niet eindeloos vandoor ook dat ik verkies het stroomverbruik te beperken en het te houden bij 65 watters. Dit zal gekombineerd worden met ASRock X670E PG Lightning als moederbord en Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7700 XT 12GB als videokaart. Ik ben op dit vlak een ware leek, maar heb raad ingewonnen bij mensen die wel ervaring hebben op het vlak van desktopsamenstelling en hier zijn we geeindigd met het beschikbare budget. Alleen die processor is dus het grote vraagteken. Grtz Svekke

[ Voor 84% gewijzigd door Svekke 501180 op 10-12-2023 23:51 . Reden: Had vraag niet verduidelijkt. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

De rest heb je al wel een gedachten bij? Want als je "een ware leek" bent lijkt het mij slim om je hele setup eens tegen het ligt te houden in Desktop koopadvies.

Dan kan je meteen wat specifieker zijn. "Video bewerken" kan van alles zijn op allerlei niveaus (van de vakantiefilmpjes van tante Riet tot professionele producties).

Je huidige vraag kunnen we helaas op deze manier niets mee.

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 11-12-2023 00:14 ]

Dit topic is gesloten.