Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simracen op een singel monitor. Ik heb een iiyama Red Eagle 34” die voor mij perfect is.
Spellen ala F1 , ACC en Iracing wil ik gaan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro inclusief assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Iiyama Red Eagle
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het probleem. Ik heb letterlijk geen idee wat een beetje spot on is. Wil best een beetje future proof zijn. Welke video kaart en zo
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD 3DFX schijnt goed te zijn voor Sim racen .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk maar optimale koeling
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Echt advies van wat goed is voor het budget . Welke CPU en welke videokaart . Ik heb echt geen idee. Heb op Alternate een mooie pc gezien binnen budget , maar geen idee of het beter kan en of goedkoper met meer performance .
https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1902339
Deze lijkt me perfect maar misschien ook niet
Simracen op een singel monitor. Ik heb een iiyama Red Eagle 34” die voor mij perfect is.
Spellen ala F1 , ACC en Iracing wil ik gaan doen
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro inclusief assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Iiyama Red Eagle
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het probleem. Ik heb letterlijk geen idee wat een beetje spot on is. Wil best een beetje future proof zijn. Welke video kaart en zo
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD 3DFX schijnt goed te zijn voor Sim racen .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk maar optimale koeling
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Echt advies van wat goed is voor het budget . Welke CPU en welke videokaart . Ik heb echt geen idee. Heb op Alternate een mooie pc gezien binnen budget , maar geen idee of het beter kan en of goedkoper met meer performance .
https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1902339
Deze lijkt me perfect maar misschien ook niet
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021