Toon posts:

Thermal take ORb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een athlonnetje 1200 erin gezet...met een thermaltake cooler. alleen dat ding heeft 2 cpu fans, eentje op 6000rpm en de ander op 2870 rpm. Maakt alleen beetje veel lawaai. Iemand ervaring...vraag me ook af of zo'n cooler echt nodig is...

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

2 koelers klinkt als de supahorb, maar die koelers leveren allebei 5000+ toeren geen 3000-. maarja je hebt de koelcapaciteit wel nodig. dat is zeker. als je deze te luid vindt zet dan 1 vd 2 ventilatoren uit of koop een stillere koelere zoals een zalman of een silverado, maar geen koeler met een delta HP (zijn nog veeeel erger kwa geluid). succes

>Systeemspecs<

Verwijderd

Ik heb er ook eentje gehad en heb gewoon de bovenste eraf gehaald. Scheelt heel wat herrie en maar vrij weinig graden :) .

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op donderdag 06 september 2001 22:07 schreef Cobus_NL het volgende:
Ik heb er ook eentje gehad en heb gewoon de bovenste eraf gehaald. Scheelt heel wat herrie en maar vrij weinig graden :) .
Heb ik ook ooit gedaan met m'n ex-orb, werkte goed!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op donderdag 06 september 2001 21:09 schreef MrOrange het volgende:
...vraag me ook af of zo'n cooler echt nodig is...
Probeer het uit en dan weet je het zou ik zeggen >:) :+

Ik ben trouwens niet aansprakelijk :P

Verwijderd

Topicstarter
thnx..heb een fannetje eruit geplugd, scheelt inderdaad wat geluid...maar cpu gaat wel van 44 naar 53 graden...
mmm...

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 22:19
Probeer anders de bovenste fan eens aan 5 of 7V te hangen

scheelt ook een hoop herrie

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Als je hem nog kunt ruilen, zou ik dat doen!

Superorb staat in mijn boekje als: Veels te weinig, veels teveel lawaai, te veel kans op schade aan proc (rotclip, vooral bij het verwijderen van de koeler)...

Ga voor bijvoorbeeld een Taisol... Veel stiller, even duur en koelt vooral beter: Kan je je 1200 ook nog wat harder laten rennen :P
Pagina: 1