Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal pc gebruikt worden voor thuiswerken en spellen als Roblox, Minecraft en in de loop der tijd Fortnite. De vrouw en zoonlief zullen deze pc gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onderdelen die ik nu heb zijn rond de €1200, en wil er wel een beetje rgb in hebben. Financiële ruimte is er wel een beetje, maar wil het niet te gek maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb voor eventuele noodzaak nog een GTX 1070, maar verder rest nieuw. Moederbord is verouderd, en de andere componenten vind ik ook niet de moeite waard.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als ik nog iets vergeten ben, dan hoor ik dat graag.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek een systeem wat weer even mee kan, en niet helemaal budget is. Maar het hoeft ook weer niet helemaal over the top
Voornamelijk zal pc gebruikt worden voor thuiswerken en spellen als Roblox, Minecraft en in de loop der tijd Fortnite. De vrouw en zoonlief zullen deze pc gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onderdelen die ik nu heb zijn rond de €1200, en wil er wel een beetje rgb in hebben. Financiële ruimte is er wel een beetje, maar wil het niet te gek maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb voor eventuele noodzaak nog een GTX 1070, maar verder rest nieuw. Moederbord is verouderd, en de andere componenten vind ik ook niet de moeite waard.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als ik nog iets vergeten ben, dan hoor ik dat graag.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek een systeem wat weer even mee kan, en niet helemaal budget is. Maar het hoeft ook weer niet helemaal over the top
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 309 AMD Radeon RX 6700 XT CORE Gaming | € 352,- | € 352,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 85,99 | € 85,99 |
| 1 | Ventilators | Lian Li ST120 RGB PWM High Static Pressure Fan Zwart, 120mm | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular | € 110,10 | € 110,10 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 52,55 | € 52,55 |
| Totaal | € 1.078,19 | |||