NPO vernieuwd, niet te skippen advertenties. Is er een fix?

Pagina: 1
Acties:
  • 766 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels007007
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-04 12:02
Dag, ik vond hier geen recent draadje over, dus maak ik 'm bij deze!

NPO is recent flink aangepast, en nu heb ik bij alles wat ik wil kijken twee unskippable ads aan het begin.

Dat is vooral irritant als je wilt checken of je de aflevering bijvoorbeeld al hebt gezien omdat elke keer dat je een video aanklikt de dubbele ads gaan spelen. Ik ben natuurlijk vergeten of ik <insert serie hier> nu tot aflevering 3 of 13 heb gezien eerder dit jaar.. :)

Ik ben geen adblock expert maar over het algemeen erg tevreden over uBlock Origin en het zou me ook wel moeten lukken om door wat hoepels te springen mocht dat nodig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:08
Net even wat gekeken.
https://cdn-ster-nl* toevoegen aan uBlock?
Dat werkt hier momenteel zo te zien. :)
Zolang het duurt natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Doman op 10-12-2023 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels007007
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-04 12:02
Hey bedankt voor je reactie.

Als ik die URL toevoeg bij 'my filters' dan lijkt het niets te doen.. Is formatting daar nog belangrijk? || ervoor maakt niet uit. Ik kan er zo weinig over vinden dat ik haast denk dat het niet zo ingewikkeld zou moeten zijn?

Maar! Ik was zo onhandig om de nl/be regio filter niet te gebruiken. Vink ik deze aan bij de 'filter lists' dan skippen de ads vrijwel direct, dus dat is perfect al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

We kunnen hier zo niet helpen met het omzeilen van beveiligingen. Zeker als er een oplossing wordt geboden door de leverancier: nlziet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.