Zoals de titel het al een beetje zegt, heb ik onlangs een 2e hands auto aangeschaft (of althans, afgelopen zaterdag het koopcontract ondertekend) en een testrit gemaakt, hierbij had ik niet helemaal opgelet op alle functies die erbij vermeld waren. Er stond in de advertentie dat er Cruise Control op zou zitten, maar deze functie ontbrak (dit heb ik tijdens de testrit niet bekeken).
De auto heb ik zelf dus nog niet in mijn bezit en kon ik pas ergens volgende week ophalen.
In de advertentie op de site van de dealer stond ook dat er aan de tekst geen rechten kunnen worden ontleend dus ik vroeg mij af of ik hier nog wat mee kan, of is dit gewoon een kwestie van beter opletten de volgende keer?
De auto heb ik zelf dus nog niet in mijn bezit en kon ik pas ergens volgende week ophalen.
In de advertentie op de site van de dealer stond ook dat er aan de tekst geen rechten kunnen worden ontleend dus ik vroeg mij af of ik hier nog wat mee kan, of is dit gewoon een kwestie van beter opletten de volgende keer?