Ring Camera altijd live beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertjah
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoi Tweakers leden,

Ik heb een Ring beveiligingscamera hangen.
Met abonnement.

Nu wil ik via een extern beeldscherm, van de ochtend tot de avond, live beeld kunnen bekijken.
Dus gedurende 10 uur lang o.i.d.

Met een oude iPad lukt het niet, software niet nieuw genoeg voor de app evenals ring .com livebeeld.
Probleem: scherm springt ook uit na x periode.

Bij de mediamarkt geweest met de vraag of het een optie is met Android.
Ze weten het allemaal niet zeker.

De vraag aan jullie:
Is het slim om een goedkope Android tablet te kopen, daarop de Ring app te installeren met daarbij de app: 'Altijd Aan'?

Ik zag een oud bericht van Ring deurbel dat sessies maximaal 10 minuten duren. Maar hoop dat dit dus niet voor de camera is in de huidige tijd.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gandalfdroes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:13
Meeste android apparaten hebben zelfde probleem als iphone en ipad, dat na x tiijd iets op standby gaat.
Natuurlijk kun je dit omzeilen door instellingen te veranderen en in plaats van een app, de ring website te gebruiken, maar dat moet ook met apple producten lukken.
Let hierbij wel op dat wel android of apple apparaat je gebruikt, je geen hebt met oped scherm, dit in verband met inbranden van je scherm.
Zelf heb ik dit via een windows pc die ingelogd is op het ring account en dan via een gewone monitor dit live kan blijven volgen.

Wij hebben hier ring deurbel, 2 spotlights en een stickup die we als baby monitor gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Ring camera is niet bedoeld voor live beelden, maar voor interactie bij je voordeur, zoals een bezorger of bezorgde buur.

Bespaar je de moeite, koop een geschikte camera die wel voor live streamen is gemaakt - kost je 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marco
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-05 11:16
Vorkie schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:30:
De Ring camera is niet bedoeld voor live beelden, maar voor interactie bij je voordeur, zoals een bezorger of bezorgde buur.

Bespaar je de moeite, koop een geschikte camera die wel voor live streamen is gemaakt - kost je 70 euro.
Ja dit, doorlopend livebeeld is er gewoon niet. Er wordt pas gefilmd bij beweging bij het door jou ingestelde niveau. Het live-beeld dat er is, wordt na een aantal minuten afgebroken.

De vraag is misschien ook: waarom zou je altijd live willen zien als er niks gebeurt? Maar dat is voor iedere situatie anders hoor, dus je kan best een prima reden hebben.

• Peertjah
Dank je wel voor de reacties. Jammer dat mijn vermoeden wordt bevestigd.
Wil graag direct weten wanneer er iemand bij de voordeur is, app openen enzo duurt te lang.

Er is idd een persoonlijke reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marco
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-05 11:16
Peertjah schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:56:
Dank je wel voor de reacties. Jammer dat mijn vermoeden wordt bevestigd.
Wil graag direct weten wanneer er iemand bij de voordeur is, app openen enzo duurt te lang.

Er is idd een persoonlijke reden voor.
Ik weet niet of het bij jouw camera kan, maar bij mijn Ring deurbel kan ik ook instellen dat er een melding is wanneer er iemand de voortuin in loopt. Dus ik krijg altijd een melding zodra er iemand in beeld is. Met behulp van 3D-toestanden kan je aangeven van welke afstand dit moet zijn, want mensen die alleen voorbijlopen over het trottoir interesseren me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertjah
Je krijgt bij de camera inderdaad push notificaties als er iemand in beeld beweegt.
Maar daarmee heb je niet gelijk op beeld wie het is, daarvoor moet dan het beeldscherm aanzetten / ontgrendelen.

Eigenlijk zou het beeld aan moeten gaan zodra de camera iemand detecteert 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:03
Peertjah schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 14:41:
Je krijgt bij de camera inderdaad push notificaties als er iemand in beeld beweegt.
Maar daarmee heb je niet gelijk op beeld wie het is, daarvoor moet dan het beeldscherm aanzetten / ontgrendelen.

Eigenlijk zou het beeld aan moeten gaan zodra de camera iemand detecteert 🤔
Koop voor een paar tientjes een Imou Bullet of vergelijkbaar, hang op en gebruik dat. Daar kan dit wel mee & is goedkoper dan een nieuwe tablet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertjah
Heel goede suggestie. Ga m nu bestellen, navraag gedaan bij coolblue die het bevestigen dat dit kan.

Dank iedereen voor de reacties.
Pagina: 1