Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:59
Hoi,

Ik heb sinds kort de Philips E-line 346E2CUAE/00. Deze heb ik via USB-C aangesloten op mijn laptop. Mijn muis en webcam heb ik geprobeerd aan te sluiten via de USB poorten aan de zijkant, maar deze worden dan niet gevonden door de laptop.
Ik heb de stuurprogrammas van het beeldscherm al handmatig geinstalleerd, evenals de SmartControl software van Philips. Deze geeft aan dat er geen firmware update ondersteuning is voor het beeldscherm, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb in de bios gekeken, maar zie daar geen relevante setting. Op een ander usb-c beeldscherm is het me wel gelukt om de muis via de monitor te verbinden.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Last.FM | Trakt.TV

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
De USB poorten aan de zijkant zijn van een gescheiden USB Hub die werkt met de USB 3.0 Type B plug die er onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:29
jeroen3 schreef op zondag 10 december 2023 @ 16:46:
De USB poorten aan de zijkant zijn van een gescheiden USB Hub die werkt met de USB 3.0 Type B plug die er onder zit.
Er zit volgens de handleiding geen type B op op deze monitor, het zou via de usb-c moeten werken.
Hmmm, blijkbaar is er ook een revisie die dat wél heeft/had
https://www.reddit.com/r/...uae_monitor_usbc_problem/

Even goed kijken welke aansluitingen je hebt dus...
En mogelijk ligt het aan de USB setting van de monitor, zie pagina 7 van de handleiding.

NB. webcam via een hub kan nog wel eens een dingetje zijn ivm de datastream van helemaal niet werken tot glitchy beeld, maar een muis moet het gewoon doen op een hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
jeroen3 schreef op zondag 10 december 2023 @ 16:46:
Dieks77 schreef op zondag 10 december 2023 @ 17:17:
[...]

Er zit volgens de handleiding geen type B op op deze monitor, het zou via de usb-c moeten werken.
Hmmm, blijkbaar is er ook een revisie die dat wél heeft/had
https://www.reddit.com/r/...uae_monitor_usbc_problem/

Even goed kijken welke aansluitingen je hebt dus...
En mogelijk ligt het aan de USB setting van de monitor, zie pagina 7 van de handleiding.

NB. webcam via een hub kan nog wel eens een dingetje zijn ivm de datastream van helemaal niet werken tot glitchy beeld, maar een muis moet het gewoon doen op een hub.
Ik zag inderdaad online ook al een type met de USB-B op de monitor, maar deze heeft dat niet.

De USB setting had ik inderdaad gezien, en hoewel het lijkt of dit alleen op de stand-by stand van toepassing is, heb ik voor de zekerheid met beide settings gespeeld. Zonder succes helaas.

Webcam vroeg ik me sowieso af of dat ging werken ja, maar de muis zou het moeten doen zou ik zeggen.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Hoeveel usb poorten zitten er dan aan de onderkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
Aan de onderkant zit alleen de usb-c poort. Verder nog HDMI, dp en power

Last.FM | Trakt.TV

Pagina: 1