Geen rubriek voor digitale/elektronische muziekinstrumenten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GvbuuH
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-05 12:12
Ik zag dat de titel wat foutjes meegekregen had en wilde deze wijzigen, maar dat lijkt niet mogelijk.
Er zou moeten staan:
Geen rubriek voor digitale / elektronische muziekinstrumenten?
Ik vroeg me af waarom er geen board onder de verschillende subboards is, dat over de aankoop van digitale piano's gaat.
Maar ook over allerlei andere digitale of elektronische muziekinstrumenten.
Nu vind je de topics her en der verspreid over het forum en kun je alleen met de zoekfunctie je onderwerp vinden.

[ Voor 81% gewijzigd door GvbuuH op 10-12-2023 23:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@GvbuuH ik heb de titel even aangepast en je vraag verplaatst van Geachte Redactie naar Lieve adjes.

Ik begrijp tenminste dat je vraag gaat over het forum en dat is niet iets waar de redactie zich mee bezig houdt :)

@Gonadan @DaMarcus dit lijkt me iets dat zou passen onder Beeld en geluid koopadvies en Audio en hifi?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GvbuuH
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-05 12:12
Oei, bedankt voor het doorsturen. :*)

Ik weet niet of het ook in beide opgenomen kan worden? En dat het dan naar dezelfde rubriek leidt bij aanklikken? Het valt eigenlijk een beetje onder beide rubrieken, het overlapt elkaar.

Gezien de laatste jaren steeds meer mensen zich ermee bezighouden, meer vrije tijd hebben en digitaal veel mogelijkheden biedt die er vroeger niet waren. Ik ben een van de vele ouderen die nu de hobby van toen weer oppakken en ik ben vast niet de enige. Ik ben via dit forum tot een keus gekomen en heb de digitale piano gevonden die me bevalt.

Er zijn wel meer topics geweest over de keus van een digitale piano, maar die stammen uit 2011 en gaan tot 2017. Misschien zijn er recentere topics, maar die heb ik niet gevonden. Des te meer reden voor de vraag om een eigen plekje voor deze instrumenten. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

GvbuuH schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:17:
Er zijn wel meer topics geweest over de keus van een digitale piano, maar die stammen uit 2011 en gaan tot 2017. Misschien zijn er recentere topics, maar die heb ik niet gevonden. Des te meer reden voor de vraag om een eigen plekje voor deze instrumenten. O-)
Even voorop: Ik zit in een héle andere hoek van 't forum en heb 't totaal niet voor 't zeggen op dit vlak dus laat dat duidelijk zijn :P

Maar als je zelf al aangeeft dat er eigenlijk alleen maar topics van 2011 tot 217 zijn (en ik denk dat 't er wel iets meer zijn) dan geeft dat eigenlijk al aan dat er te weinig animo / behoefte is om er een apart subforum (zoals de subfora die Orion84 aangaf) voor te maken. Maar niets weerhoudt je er van om (misschien verstandig om dat even in overleg met de mods van de aangehaalde subfora te doen) een nieuw topic te openen over het onderwerp.

Maar dat zijn mijn 2 cent.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:22

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@GvbuuH zoals @Orion84 al suggereert is dat inderdaad de juiste hoek. We gebruiken Beeld en geluid koopadvies voor individuele topics die specifiek over koopadvies voor de topicstarter gaan. Feitelijk een beetje wat jouw topic in Audio en hifi ook een beetje is. (die staat daar dus feitelijk niet helemaal correct)

Voor een algemeen topic over digitale piano's of digitale instrumenten in het algemeen zou best plaats zijn in Audio en hifi . Als je dat leuk vindt voel je dan vrij een mooie topicstart te maken en te kijken of er meer animo voor is om daarover te babbelen.
Ik ga er dan echter geen alias van maken in koopadvies, want dat is bewust gescheiden. Wanneer je topicstart inhoud heeft en de discussie op gang is dan zal de zoekfunctie het topic snel genoeg terug geven wanneer iemand zoekt naar een digitale piano. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8