ICloud drive

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struup
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 12:00
Als ik iets download op mijn MacBook dan gaan de bestanden naar de ICloud Drive
Dat wil ik niet maar ik zie nergens een mogelijkheid om dat anders in te stellen.
Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dat oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Struup welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevant hardware en software (macOS Sonoma?) je gebruikt, en wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Door die vragen te beantwoorden kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al zelf hebt geprobeerd.

Wat bedoel je met 'downloaden'? Is dat in je browser (Safari? Firefox? Chrome?), en waar sla je het dan op (Bureaublad? Downloads?)? Heb je de 'Bureaublad en Documenten' ingeschakeld onder iCloud Drive?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struup
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 12:00
Ik probeer een vriend via teamview op afstand te helpen, een aantal dagen geleden via airdrop een paar video bestanden van mijn macbook naar zijn macbook gestuurd. Deze bestanden op zijn bureaublad geplaatst maar gaan steeds naar de icloud drive. De oplossing die jij opperde ga ik deze week proberen ik denk dat dit het probleem is. Als het is gelukt laat ik het hier weten.