k heb hulp nodig bij het samenstellen van mijn pc.
ik heb een lijstje gemaakt bij pcpartpicker, maar ben er nog niet zo zeker bij.
mijn lijstje nu: CPU: AMD Ryzen 5 5600
Motherbord: MSI B550-A PRO
RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2 x 8 GB) DDR4-3200 CL16
Storage: Crucial P3 Plus 1 TB M.2
GPU: Sapphire PULSE Radeon RX 6600
Case: Diypc ARGB-Q3-W
PSU: Apevia Spirit
Ik ga mijn pc gebruiken om te gamen en speel geen hele zware spellen, maar multiplayer games zoals call of duty warzone, fortnite, etc., maar ook single player games zoals hogwarts lagacy, tomb raider of spiderman.
Bij fortnite en call of duty wil ik graag een wat hogere fps (100/200 fps), maar bij de singleplayergames zou ik goede graphics willen als dit met mijn budget lukt.
Ik ga waarschijnlijk overklokken.
Ik speel op 1080p.
het zou fijn zijn als ik later ook nog upgradekansen kan hebben als dit mogelijk is met mijn budget.
Ik wil zo rond de 500 tot 700 euro uitgeven aan mijn pc. hier zit wat speling. De prijs kan ook wat hoger, maar mij is verteld dat bij de games die ik speel dit niet nodig is.
Mijn lijstje nu is gebaseerd op vooral youtube videos. alle componenten op mijn lijstje kan ik dus vervangen. Ik heb geen voorkeur voor merken.
alvast dank.
ik heb een lijstje gemaakt bij pcpartpicker, maar ben er nog niet zo zeker bij.
mijn lijstje nu: CPU: AMD Ryzen 5 5600
Motherbord: MSI B550-A PRO
RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2 x 8 GB) DDR4-3200 CL16
Storage: Crucial P3 Plus 1 TB M.2
GPU: Sapphire PULSE Radeon RX 6600
Case: Diypc ARGB-Q3-W
PSU: Apevia Spirit
Ik ga mijn pc gebruiken om te gamen en speel geen hele zware spellen, maar multiplayer games zoals call of duty warzone, fortnite, etc., maar ook single player games zoals hogwarts lagacy, tomb raider of spiderman.
Bij fortnite en call of duty wil ik graag een wat hogere fps (100/200 fps), maar bij de singleplayergames zou ik goede graphics willen als dit met mijn budget lukt.
Ik ga waarschijnlijk overklokken.
Ik speel op 1080p.
het zou fijn zijn als ik later ook nog upgradekansen kan hebben als dit mogelijk is met mijn budget.
Ik wil zo rond de 500 tot 700 euro uitgeven aan mijn pc. hier zit wat speling. De prijs kan ook wat hoger, maar mij is verteld dat bij de games die ik speel dit niet nodig is.
Mijn lijstje nu is gebaseerd op vooral youtube videos. alle componenten op mijn lijstje kan ik dus vervangen. Ik heb geen voorkeur voor merken.
alvast dank.