Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een agfa cl20 voor maar f289 besteld :9~
Is deze prijs redelijk of niet?
Ik geloof er namelijk geen reed van dat deze camera voor dit geld op de markt kan worden aangeboden.
check http://www.pcashop.nl/ als je het niet geloofd.
De cl18 is daar zelf duurder. :7

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
In de pricewatch staat die al voor 249,-, dus kan best

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Vraag dan niet wat je hebt voor camera... maar goed...
In de pricewatch staat dat ie nu bij pcshop voor 249 is...
Tis wel een leuk cameratje... er zit alleen geen lcd op en je hebt bagger weinig geheugen enzo... en die pcshop is nou niet zo'n goede winkel volgens de shop survey... maar wie weet... als je ongeveer in die prijsklasse en kwaliteit een camera zoekt... dan is dit niet onaardig...

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-03 09:48
Er kan toch CF geheugen in dus die 1 mb boeit niet, met 32mb zoals ik heb kunnen er zo ogv 150-200 foto's op! En dat kost ook al niks meer tegenwoordig. kwaliteit is best ok

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
Op maandag 08 oktober 2001 18:36 schreef Contagion het volgende:
Er kan toch CF geheugen in dus die 1 mb boeit niet, met 32mb zoals ik heb kunnen er zo ogv 150-200 foto's op! En dat kost ook al niks meer tegenwoordig. kwaliteit is best ok
HOE erg oke?

heb je mischien een paar voorbeeldfoto's ?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 22:19
je heb dus net een beetje luxe webcam gekocht :? :P

>:)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 13:59

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 08 oktober 2001 18:36 schreef Contagion het volgende:
Nou, dan heb je wel baggerkwaliteit als je 150 foto's op 32 mb perst. Met onze digicam (nikon coolpix 880) zijn hoogste kwaliteit foto's rond de 1 mb. Dat 256 Mb kaartje is dan ook redelijk snel vol. Is best leuk speelgoed, zo'n camera >:)

Verwijderd

Het blijft oh zo moeilijk om de search eens te gebruiken:

Hier mijn vorige thread vol met foto's van de CL20 en van andere lowbudget-camera's

[topic=230298/1/25]

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Kun je deze echt nergens meer krijgen in NL?
Zonee: waarom niet dan?

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 18:39 schreef Tangletje het volgende:
Kun je deze echt nergens meer krijgen in NL?
Zonee: waarom niet dan?
Agfa maakt ze niet meer, ze gaan helemaal stoppen met de consumer electronics... Mooie cam voor 250,- (was waarschijnlijk een dumpprijs, zie je nu ook met die andere modellen)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Op dinsdag 20 november 2001 18:47 schreef ---X2--- het volgende:

[..]

Agfa maakt ze niet meer, ze gaan helemaal stoppen met de consumer electronics... Mooie cam voor 250,- (was waarschijnlijk een dumpprijs, zie je nu ook met die andere modellen)
ik heb em voor 250 piek gekocht :)

--edit: zie op mijn site voor foto's

• TangLeFuzZ
Op dinsdag 20 november 2001 18:47 schreef ---X2--- het volgende:
(was waarschijnlijk een dumpprijs, zie je nu ook met die andere modellen)
Hmmmmmmm zoals? :)

• Vrieskist
Op dinsdag 20 november 2001 20:46 schreef Tangletje het volgende:

[..]

Hmmmmmmm zoals? :)
www.tweakers.net/pricewatch

UYFB (Use Your Fucking Brain) :) :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 00:29

Bergen

Spellingscontroleur

Afga maakt ze idd niet meer. Ze hebben alleen nog een paar op voorraad voor service. Een maat van me heeft eentje tweedehands gekocht. Die vent had hem opgestuurd en toen hij hem binnenkreeg bleek het ding half kapot te zijn. Gebeld met Afga (het garantiebewijs zat er nog bij) en twee dagen later stond er iemand voor de deur met een spiksplinternieuwe CL 20. Ouwe meegenomen, 'twas allemaal no problem. Perfecte service van Afga dus!!

• Vrieskist
Op woensdag 21 november 2001 00:03 schreef GerbenW het volgende:
Afga maakt ze idd niet meer. Ze hebben alleen nog een paar op voorraad voor service. Een maat van me heeft eentje tweedehands gekocht. Die vent had hem opgestuurd en toen hij hem binnenkreeg bleek het ding half kapot te zijn. Gebeld met Afga (het garantiebewijs zat er nog bij) en twee dagen later stond er iemand voor de deur met een spiksplinternieuwe CL 20. Ouwe meegenomen, 'twas allemaal no problem. Perfecte service van Afga dus!!
ik moet alleen nog ff de XP drivers hebben voor mijn cam :)

• TangLeFuzZ
Op woensdag 21 november 2001 00:03 schreef GerbenW het volgende:
Dat is beter ja, dus ze hebben ze waarschijnlijk nog wel, grrr! ;)

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
ik heb m ook, gekocht bij Kinorama (Dordt) voor 299,- paar maandjes geleden + 64 mb mem. card 129,- prikkie voor zo'n cam met max. 1024 x768 best nice kwaliteit foto's en flitser en hij kan ook als webcam geused worden nice hebbedingetje, lekker goedkoop! :7

• Vrieskist
Op woensdag 21 november 2001 15:25 schreef funrider het volgende:
ik heb m ook, gekocht bij Kinorama (Dordt) voor 299,- paar maandjes geleden + 64 mb mem. card 129,- prikkie voor zo'n cam met max. 1024 x768 best nice kwaliteit foto's en flitser en hij kan ook als webcam geused worden nice hebbedingetje, lekker goedkoop! :7
tis idd mooi ding :P

op de hcc ff kaartje erbij ... want 6 foto's is krap
Pagina: 1