Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedish
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-09 11:58
@ moderator

Er is zojuist een vraag / discussie van mij afgesloten over Eigen Risico Verhuurauto verzekering. Daar heeft u als moderator de opmerking geplaatst dat u verwacht een eigen inzet enz.,

Ik begrijp de opmerking heel goed maar als iemand in uw fora ziekt naar mensen fie ervaring heeft met product x waarom gaat u vanuit dat iemand geen onderzoek gedaan heeft?

Mag iemand in uw fora niet opzoek gaan naar mensen met ervaring van een bepaald product of dienst? Het o.a. zoeken naar mensen met een mening is ook een vorm van onderzoek. Of zie ik iets verkeerd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je eigen inzet hebt geleverd is het wel zo handig om aan te geven wat je dan precies hebt uitgevonden en wat dat voor inzichten en/of verdere vragen heeft opgeleverd. Waar zoek je discussie over?

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 09-12-2023 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Nedish schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 11:45:

Ik begrijp de opmerking heel goed maar als iemand in uw fora ziekt naar mensen fie ervaring heeft met product x waarom gaat u vanuit dat iemand geen onderzoek gedaan heeft?
Heel simpel: omdat je niks deelde over dat onderzoek. Je stelde alleen een vraag, en dat was het.

Als jij vertelt wat je allemaal al hebt onderzocht, en waar je over twijfelt, dan mag je zeker een vraag stellen hier.

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 21:50

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Begin anders even met het doornemen van de regels, misschien werkt het verhelderend. Bijvoorbeeld over hoe je in discussie gaat met een moderator. Spoiler alert: niet door het openen van een nieuw topic.

Ja ja... Ik moet eigenlijk ook niet reageren en een TR aanmaken...

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedish
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-09 11:58
Iedereen bedankt voor de opmerkingen. Ik vind het fantastisch dat mensen zich vrijwillig als moderator optreden. Een suggestie: als je opmerkingen hebt over een post en een topic sluit, doe niet alsof je een centraal overheid bent en iedereen over een ksm scheren. Geef aan in een standaard bericht wat je incorrect vindt en geef de topic starter de mogelijkheid zijn vermeend fout te corrigeren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Nedish schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:12:
Iedereen bedankt voor de opmerkingen. Ik vind het fantastisch dat mensen zich vrijwillig als moderator optreden. Een suggestie: als je opmerkingen hebt over een post en een topic sluit, doe niet alsof je een centraal overheid bent en iedereen over een ksm scheren. Geef aan in een standaard bericht wat je incorrect vindt en geef de topic starter de mogelijkheid zijn vermeend fout te corrigeren!
Dat heeft de moderator gedaan:
ZieMaar! schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 08:53:
We verwachten ope Tweakers meer eigen inzet. Wat heb je zelf gevonden? Wat wil je precies weten? Zie ook het PFSL beleid
Als je dat doet, dan ben je vrij om een nieuw topic te starten.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 09-12-2023 12:13 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35
Vollega mod @ZieMaar! had al gemotiveerd waarom het topic dicht ging. In het algemeen: als het antwoord niet ol google te vinden is en het antwoord niet in een eerder topic hier op GoT staat, is een nieuw topic op zijn plaats.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.