Zo”n twee weken terug constateerde ik vocht in onze kruipruimte. Enkele wanden van betonnen bak waarop onze woning staat alsook een deel van de betonconstructie die onder de vloer ligt was nat. Niet enorm, maar voldoende om zorgen te baren. Nu valt het op dat enkel de wanden waar de slagregen op staat nat waren en dat dit net nu gebeurt, nu er zoveel regen is gevallen.
Gezien deze wanden overal even nat zijn en op de hoogste plekken het meest ga ik uit van doorslaand regenwater. Kan die conclusie kloppen?
Zo ja, dan denk ik dat impregneren de logische optie is? Zou het dan volstaan om bijv. enkel de onderste meter van de wand te impregneren of moet ik de hele wand doen? Het is namelijk nogal een wand…
Ter infomercial ons huis dateert van 1992 en is gebouwd met tamelijk standaard bakstenen…
Gezien deze wanden overal even nat zijn en op de hoogste plekken het meest ga ik uit van doorslaand regenwater. Kan die conclusie kloppen?
Zo ja, dan denk ik dat impregneren de logische optie is? Zou het dan volstaan om bijv. enkel de onderste meter van de wand te impregneren of moet ik de hele wand doen? Het is namelijk nogal een wand…
Ter infomercial ons huis dateert van 1992 en is gebouwd met tamelijk standaard bakstenen…
:strip_exif()/f/image/BvwYbHGWjHQrKW8BAQMMTnWl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M927spDA4o2Qys1HHRWezXaj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/spc0xLWkqNAC0MbzBcfeZsQ3.jpg?f=fotoalbum_large)