De tijd van het jaar is weer aangebroken en ik heb wat kerstverlichting gekocht bij de Action, verschillende lichtsnoeren voor in de boom, sterretjes voor op het raam en zo’n bal met LED verlichting die veel mensen buiten hebben hangen. De sterretjes en de bal zijn op batterijen. Opzich heel handig allemaal want de stopcontacten zijn al bezet. Maar ik vraag me af vreet dat geen batterijen?
De bal (20 LEDs) die buiten hangt heeft een timerfunctie en gaat alleen in de avond automatisch 6 uur aan. De sterretjes(80 LEDs) hebben geen timer en heb ik ook al bijna een week de hele avond aan.
Alles werkt op 3 AA batterijen (zit nu Kruidvat extra power in).
Iemand ervaring met LED kerstverlichting op batterijen? Hoe lang ging het mee tot de batterijen leeg waren? Maakt het merk batterij nog veel uit? En wat is jullie ervaring met de goedkopere kerstverlichting ten opzichte van de duurdere wat betreft energie zuinig?
De bal (20 LEDs) die buiten hangt heeft een timerfunctie en gaat alleen in de avond automatisch 6 uur aan. De sterretjes(80 LEDs) hebben geen timer en heb ik ook al bijna een week de hele avond aan.
Alles werkt op 3 AA batterijen (zit nu Kruidvat extra power in).
Iemand ervaring met LED kerstverlichting op batterijen? Hoe lang ging het mee tot de batterijen leeg waren? Maakt het merk batterij nog veel uit? En wat is jullie ervaring met de goedkopere kerstverlichting ten opzichte van de duurdere wat betreft energie zuinig?