Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvds95
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 22:24
Mijn vraag
Beste mede tweakers. ik zit met een probleem en kom er niet uit. ik heb van iemand een X62 overgekocht bij hem werkte die in zijn kast perfect. echter krijg ik de ''ring'met display niet aan de praat hij blijft compleet zwart.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwste versie van NZXT cam
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 11 Pro
Versie 10.0.22621 Build 22621
Systeemfabrikant Gigabyte Technology Co., Ltd.
Systeemmodel Z390 AORUS ULTRA
Systeemtype x64-based PC
Processor Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz, 3600 MHz, 8 core('s), 16 logische processor(s)
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. F8, 5-6-2019
SMBIOS-versie 3.1
Basisbordfabrikant Gigabyte Technology Co., Ltd.
Basisbordproduct Z390 AORUS ULTRA-CF
Basisbordversie x.x
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 32,0 GB

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
DE NZXT coller wor dherkend door windows als apparaat en ook de drivers staan erbij. ik heb andere RGB software ook al uitgeschakeld om te kijken of ze met elkaar overhoop lagen. niks werkt.
Ik heb gekeken of ik hem met win 10 aan de praat kreeg ook geen resultaat. ik snap het niet meer. ik kan mij bijna niet voorstellen dat het stuk is. mocht iemand nog ene tip hebben hoor ik het graag! en anders toch een nieuwe kopen en kijken of deze wel werkt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Heb je de kabel van de pomp/display correct aangesloten op een interne USB2.0 header op je moederbord?

En deinstalleer inderdaad even alle andere RGB software, vooral Gigabyte Aorus en bepaalde RGB RAM software kunnen boosdoeners zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvds95
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 22:24
stin00 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 00:46:
Heb je de kabel van de pomp/display correct aangesloten op een interne USB2.0 header op je moederbord?
Ja en ook geprobeerd extern maar dit gaf geen verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:09

SA007

Moderator Tweaking
Een move naar OC, past daar beter.