Filteren op metalen body of degelijkheid van een laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 23:02
Ik ben op zoek naar een degelijke laptop.

De vroegere dell latitudes en hp probooks waren grootendeels van metaal en voor mijn gevoel nagenoeg onverwoestbaar. Na wat zoeken op het forum kwam ik op de https://tweakers.net/prod...-6-14iap8-82wu008amh.html

In de review word de metalen body genoemd. Kan ik hier in de pricewatch op filteren?

"duurzaamheid" staat wel vermeld bij de filteropties maar het staat o.a de verschillende USB poorten onder niets over de degelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Game/of profi range van laptops zijn vaak wat degelijker uitgevoerd .

Maar als je bv usb-c dockingstations gebruikt, voor al je aansluitingen is "degelijkheid" al minder relevant.

maar heb je specifieke situatie(s) in mind dan kan je beter zelf bij fabrikanten kijken ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
Beste pricewatch moderators kan dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:22
Lijkt me behoorlijk lastig om dit te implementeren; wat is degelijk en/of stevig? Overigens zou ik zeker de ThinkPads meenemen in je zoektocht, alhoewel ik er geen in handen heb gehad na een T490/495.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Mooijekind, kan je meekijken? :)

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:26

Mooijekind

Manager Product Content
Degelijkheid is inderdaad een persoonlijke smaak. Wat de een degelijk vindt kan iemand anders niet degelijk vinden. We zouden dan eerder kunnen kijken naar de materiaalkeuze van de behuizing.
Ik ga dit even met de redactie en ons testlab bespreken of we hier wat mee kunnen. Vanaf onze contentleverancier wordt dit niet altijd meegegeven en aangezien we alleen al dit jaar 5000+ laptops hebben toegevoegd aan de pricewatch is het fijn als dit soort informatie goed beschikbaar is bij de fabrikanten.

• piethoogland
Dank je wel ik bedoel dus aan aluminium behuizing als eigenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:26

Mooijekind

Manager Product Content
Sorry, eindelijk even overleg gehad met de redactie en deze gaan we toevoegen. Helaas is niet elke fabrikant even scheutig met deze informatie maar waar mogelijk gaan we het bij nieuwe modellen toevoegen.
Hierbij gaan we een scheiding aanbrengen in de onderkant van de laptop en de bovenkant (dus de achterkant van het scherm of klep).
Een eventuele plastic rand rond het scherm of de rond het toetensbord wordt niet bij de fabrikanten aangegeven en kunnen we dus niet meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
O heel fijn. Als er eenmaal een aparte mogelijkheid is om dit te vermelden. Kan het misschien ook door medetweakers worden aangevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De specificatie bestaat inmiddels :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.