Heeft iemand ervaring met Eigen risico Autoverhuur verzekering van Asured.nl of andere verzekeraars?
Bedankt
Bedankt
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Bedankt voor de tip. Was van plan extra geld te storten op mijn card. 👍😀Thijsmans schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 23:17:
Ja zo kun je alle verzekeringen wel van tafel praten @Ruben279.
@Nedish houd er rekening mee dat een verzekering bij een derde (zijnde niet de verhuurder) betekent dat je alsnog de borg etc moet voldoen bij het ophalen van de auto, en bij schade het eigen risico dient te betalen. Je kunt het achteraf terugkrijgen bij de verzekering.
Dit geintje heeft me ooit dubbele premie gekost in Italië. Borg was te hoog voor één creditcard, kon niet op twee creditcards, en was alleen op te lossen als ik me ook nog bij de verhuurder verzekerde.
Bedankt voor de reactie. Goed te horen dat het werkt. Premie is echt niks in vergelijking tot wat je aan een verhuurbedrijf kwijt bent.guillamos schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 23:17:
Ik heb afgelopen september een verzekering bij Asured.nl afgesloten voor een huurauto in Roemenië. Ik had schade aan de voorruit en wat lakschade, en de kosten(iets van 700 euro) zijn zonder problemen binnen 2 weken terugbetaald. Prima ervaring daarmee dus. Enige puntje was dat ik door koersverschil toch nog iets van 10-20 euro zelf heb betaald, maar goed.
Let op dat ze slechts een tussenpartij zijn die zaken doet met Orchard Administration, en daar moet je dus ook zijn voor claims.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq