Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thehiddenoness
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 11-12-2023
]ik heb niet veel verstand ik zal een foto bij sturen met wat mijn pc is qua inhoud ik wil alleen weten of deze proccesor beter zal werken dan mijn huidige want ik wil gaan streamen maar de huidige proccesor houd het niet vol

[URL="https://tweakers.net/i/1AmHELSqAbb9ftTCpLjBqDbplxw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ygrUM6BwEFXKUnMzmov3MgQq.png?f=user_large",,"1"]Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WINgSw5_ma9j0iO-JhFqoGaIbCs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ygrUM6BwEFXKUnMzmov3MgQq.png?f=fotoalbum_large[/URL

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste @thehiddenoness ,

Welkom op het forum. We willen je graag helpen, maar zo lukt dat helaas niet. Je stuur een printscreen met wat informatie van je pc waar we maar heel weinig mee kunnen. Overigens is het nauwelijks te lezen. Je zult een volledige lijst moeten samenstellen met alle merken en types erbij. Misschien heb je nog een aankoopbon? Anders kan je eens een rapportje opmaken met bijvoorbeeld Speccy. Daarmee krijg je alle onderdelen te zien behalve je voeding. Daarvoor moet je je pc even openschroeven en kijken wat er op het etiket van je voeding staat (merk, type en vermogen).

Dan ben je er nog niet.

Je geeft immers aan dat je wilt gaan streamen, maar theoretisch kan je met elke setup natuurlijk streamen.
1. Wat wil je streamen?
2. In welke kwaliteit wil je streamen?
3. Is het live streamen of wil je opnemen, bewerken en daarna op Youtube zetten?
4. Waar loop je nu tegen aan?

Er zijn nog heel veel andere vragen te verzinnen, maar dit is een goed begin. Vervolgens moet je nadenken over hoeveel je bereid bent te betalen voor verbeteringen en waar je zelf aan dacht.

Afijn, heel veel werk aan de winkel voor we je fatsoenlijk kunnen helpen.

Mocht je vragen hebben over het openen van een nieuw topic, kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen.

Dit topic is gesloten.