Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android TV Box voor het weergeven van een website
Wat is je budget?
Paar Tientjes
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de kantine moeten voetbal uitslagen, kleedkamers en dergelijke getoond worden op een LCD Scherm. Wordt gebruik gemaakt van ClubTV
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had hier al een MX-Q Pro Android voor maar die is overleden. Ik ben benieuwd of er betere alternatieven zijn. Dus eigenlijk een stick of Box die je default naar een website kan sturen, als het apparaat aangezet wordt. Voor de rest hoeft hij niks te doen. Wifi is wel verplicht.
Ik zoek een?
Android TV Box voor het weergeven van een website
Wat is je budget?
Paar Tientjes
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de kantine moeten voetbal uitslagen, kleedkamers en dergelijke getoond worden op een LCD Scherm. Wordt gebruik gemaakt van ClubTV
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had hier al een MX-Q Pro Android voor maar die is overleden. Ik ben benieuwd of er betere alternatieven zijn. Dus eigenlijk een stick of Box die je default naar een website kan sturen, als het apparaat aangezet wordt. Voor de rest hoeft hij niks te doen. Wifi is wel verplicht.