OD - A Hideo Kojima Game

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:52

G_Dragon

Project OD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d46fRKrXhKg6VKHOU5Yl3oNrD3o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9mU3BSbVWyLBqUnPdgogK556.webp?f=user_large
Ontwikkelaar: Kojima Productions
Uitgever: Xbox Game Studio
Platforms: Xbox Series X|S, Windows
Release-datum: TBA

Hideo Kojima kondigt tijdens The Game Awards 2023 zijn volgende game aan, OD. Het spel wordt onder Xbox Game Studios ontwikkeld en Get Out- en Nope-regisseur Jordan Peele is bij het project betrokken.

In een blogpost noemt Kojima de game 'een nieuwe vorm van media', een bewoording die in aanloop naar Death Stranding ook door hem werd gebruikt. "OD verkent het concept van het testen van je angstgrenzen en wat het betekent om een overdosis angst te hebben, terwijl de grenzen tussen gaming en film vervaagd worden." De game wordt in Unreal Engine gemaakt en bevat in elk geval hoofdrollen voor Sophia Lillis en Hunter Shafer, respectievelijk bekend van Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves en Euphoria.

Screenshots

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kojima: Brengt Death Stranding uit.
Ik: het kan vast niet vager.
Kojima: Brengt trailer uit met Udo Kier.
Ik: ok, het kan nog veel vager.

:+

Mooi dat zo'n man op zijn 79e dan nog zo'n project doet. Ik neem aan ook met mocap, etc., dat is veel intensiever dan alleen in een vocal both wat lines opdreunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik ben erg benieuwd wat deze game gaat brengen, word denk ik een beetje de zelfde aanloop zoals bij Death Stranding. Eerste die ik er meteen uithaalde was Sophia Lillis, die de rol van Beverly Marsh in de IT films speelde.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.