Hoi, heeft iemand ervaring met een verhuizing, tijdelijk twee adressen en een gunstig (oud) contract?
Algemene voorwaarden Greenchoice:
1. Zal Greenchoice van deze situatie gebruik maken om mijn contract niet mee te verhuizen? Hun argument kan gebaseerd zijn op een nieuw energielabel van mijn huidige huis. Dit zegt natuurlijk niets over het tijdstip van de isolatiestappen die zijn genomen en dus het historisch verbruik.
2. Hetzelfde vraag ik mij af bij het tijdelijk leveren op twee adressen ivm de huidige tarieven. Zullen ze hier moeilijk over doen? Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat dit mogelijk is.
3. Jaarafrekening en saldering zonnepanelen. Heeft iemand ervaring met of dit per adres of contract is? Met andere woorden: spreidt ik mijn saldering uit over twee huizen?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Algemene voorwaarden Greenchoice:
Ik vraag mij enkele dingen af:20.3 Wat doen wij als u verhuist?
- Dan informeren wij u schriftelijk of digitaal dat wij de levering voor het oude adres gaan beëindigen. Uw overeenkomst loopt door voor uw nieuwe huis.
- Denken wij dat u op uw nieuwe adres veel meer of veel minder elektriciteit en/of gas gaat gebruiken?
Dan mogen wij de overeenkomst wijzigen. Bent u het niet met deze wijzigingen eens? Dan mag u de overeenkomst beëindigen binnen de daarvoor geldende voorwaarden.
- Wij melden u aan bij de netbeheerder voor een nieuwe aansluit- en transportovereenkomst op uw nieuwe adres. Wij zeggen voor u de bestaande overeenkomst met uw netbeheerder op het oude adres op.
20.5 Heeft u tijdelijk twee adressen? Dan krijgt u tijdelijk gas en/of elektriciteit geleverd op beide adressen. Tenzij redelijkerwijs niet van ons verlangd kan worden dat wij ook nog ten behoeve van het oude perceel elektriciteit en/of gas tegen de overeengekomen voorwaarden blijven leveren. ....
1. Zal Greenchoice van deze situatie gebruik maken om mijn contract niet mee te verhuizen? Hun argument kan gebaseerd zijn op een nieuw energielabel van mijn huidige huis. Dit zegt natuurlijk niets over het tijdstip van de isolatiestappen die zijn genomen en dus het historisch verbruik.
2. Hetzelfde vraag ik mij af bij het tijdelijk leveren op twee adressen ivm de huidige tarieven. Zullen ze hier moeilijk over doen? Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat dit mogelijk is.
3. Jaarafrekening en saldering zonnepanelen. Heeft iemand ervaring met of dit per adres of contract is? Met andere woorden: spreidt ik mijn saldering uit over twee huizen?