Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nr.004
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-05 12:25
Hallo,

Recent is mijn eerste wildcamera gejat, dus is het tijd voor een nieuwe. Mijn vorige was een beetje een onding: een Braun Black 700Phone. Wat me met name niet beviel aan dat exemplaar was het feit dat het instellen enkel via de bijgeleverde afstandsbediening kon. Natuur ging afstandbedieninkje na een paar weken al kuren vertonen waardoor het hele apparaat feitelijk onbruikbaar was. Dus mocht de dief toevallig meelezen: veel plezier met dat apparaat!

Anyway: een nieuwe. Mijn eisen lijken me niet heel spannend. Eentje die met knoppen te bedienen is, een goede beeldkwaliteit heeft met goed nachtzicht, en het zou mooi zijn als ik via bluetooth de foto's kan downloaden naar mijn telefoon wanneer ik in de buurt ben, zodat ik niet steeds eerst een geheugenkaartje uit dat ding moet slopen om te zien wat er is vastgelegd. Omdat zo'n camera kennelijk nogal eens verdwijnt geef ik er liever niet meer dan 150 euro aan uit. Maar mocht ik voor mijn wensenpakket naar de 200 moeten, dan is dat ook geen probleem.

Heeft iemand suggesties? Alvast bedankt!

Even wacht krachttermen eruit geknipt. Voegt niks toe aan de discussie en sfeer.

[ Voor 4% gewijzigd door sys64738 op 08-12-2023 14:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30
Wat heb je zelf al gevonden? Grote camerashops hebben deze apparaten gewoon in het assortiment zitten: https://www.kamera-expres...?sort=popularity&dir=desc dus heb je al een shortlist gemaakt? Features vergeleken? Reviews gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr.004
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-05 12:25
Archer_VC10 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 14:35:
Wat heb je zelf al gevonden? Grote camerashops hebben deze apparaten gewoon in het assortiment zitten: https://www.kamera-expres...?sort=popularity&dir=desc dus heb je al een shortlist gemaakt? Features vergeleken? Reviews gelezen?
Ja, ik heb verschillende websites bekeken, en ook de selectie op Kamera Express en CameraNu bekeken.

De Camouflage EZ45 ziet er op het eerste oog prima uit, en lijkt binnen het budget te vallen. Maar wanneer ik op Youtube zoek naar beeldmateriaal dat met de betreffende camera gemaakt is, vind ik eigenlijk alleen productdemo's van de fabrikant zelf. En op basis daarvan durf ik niet te zeggen of de beeldkwaliteit een beetje goed is.

De wifi-functionaliteit die erop zit is leuk voor wanneer ik hem in de tuin heb staan. Maar aangezien ik de wildcamera normaliter bij een stuk grond heb staan waar ik geen wifi-dekking heb, heb ik daar niet zoveel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30