3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dus geen cringe fest dit keer.
"When you grow up your heart dies"
Formula 1 drivers drive RC cars | feat. Max Verstappen, Checo Perez and Daniel Ricciardo
Met kleine cameo van:
[ Voor 44% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-12-2023 16:11 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dus Ben Sulayem heeft geen actieve herinneringen aan de gebeurtenissen in de afgelopen dagen?
Benieuwd wie ze nu weer van stal gaan halen om prijzen uit te reiken, Jean Todt is in ieder geval niet te verstaan dus dat scheelt.
Gewoon een beetje zelfbevlekking. Vind hij leuk.Chocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:12:
Tot nu toe valt het allemaal nog mee. Begreep alleen niet wat de FIA president deed tussen alle innovaties in de introductiefilm.
ohh is dat hetsjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:13:
[...]
Gewoon een beetje zelfbevlekking. Vind hij leuk.
Hoogst belangrijke ontwikkeling.Chocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:12:
Tot nu toe valt het allemaal nog mee. Begreep alleen niet wat de FIA president deed tussen alle innovaties in de introductiefilm.
Er is de FIA voor hem, telt niet en de FIA erna
Hadden we niet eerder duo presentatie met Engels en Frans?ChipSkylark schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:19:
Tot nu toe niemand met een sterk frans accent
Ja, maar toen was het in Monaco dacht ikChocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:20:
[...]
Hadden we niet eerder duo presentatie met Engels en Frans?
Nee, daarom Domencali, van de FOMChocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:24:
Ehhh, Ben Sulayem zou er toch niet bij zijn?
Ik zag hem net aan een tafel zitten maar zal dan een opname zijn geweest. Ik word oud.
Verheugd zich echt op een nieuwe klasse volgend jaar
[ Voor 45% gewijzigd door Chocoball op 08-12-2023 20:40 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 08-12-2023 20:55 ]
Merken we zo.Soggney schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:48:
Water bij Max, (of was het toch gin-tonic)
Zien we of hij zijn innerlijke Kimi loslaat
stofzuigers toch?sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:10:
Tijd voor de naaimachine cup.
Mag ook. Tandartsboor had ook nog gekund.
Volgens mij wel. Ze maken alleen net zo'n irritant geluid.
Die actie uit de Formula E zag er helemaal niet spectaculair uit. Hoe die ooit genomineerd is geworden is mij een raadsel.
Omdat die stofzuiger klasse anders alleen maar hoorbaar is?sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:22:
Het had leuk geweest als Checo die award voor Fernando in ontvangst had genomen. It takes two to tango om het maar zo te zeggen.
Die actie uit de Formula E zag er helemaal niet spectaculair uit. Hoe die ooit genomineerd is geworden is mij een raadsel.
De kart race op de Honda Thank day was erger qua track limits en Daniel wou iedereen vermoorden.sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:23:
Ik kijk deze video en denk alleen maar... track limits.
Ja, maar wat een lol.Chocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:25:
[...]
De kart race op de Honda Thank day was erger qua track limits en Daniel wou iedereen vermoorden.
Songfestival vibessjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:36:
De F1 begint een aardig oosters feestje te worden.
Ik wilde het niet zeggen.
Het gala zal vast wel een keer vanuit een woestijnstaat komen. Las Vegas zou ook wat zijn vanuit de sphere.sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:36:
De F1 begint een aardig oosters feestje te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 08-12-2023 21:46 ]
Naja als je dat niet hoeft te doen dan krijg je zo'n stekelige mislukte kerstster om de vrouw des huizes mee op te vrolijken.sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:44:
Eigenlijk idioot dat die coureurs hun eigen trofee het podium op moeten dragen.
En qua applaus .. doe dat niet, of zet hier ook een applaus bandje onder, als ze boeh geroep kunnen overdingsen moet dat hier toch ook wel lukken.
[ Voor 19% gewijzigd door gekkie op 08-12-2023 21:48 ]
Volgens mij niet 1 specifieke innovatie. Ik hoorde o.a. de freevalve en direct drive technieken genoemd worden.sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:52:
Voor welke innovatie wint hij hem nu eigenlijk?
Ik hoorde later dat ze ook gingen racen. Het klinkt als een één tweetje.Entity schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:54:
[...]
Volgens mij niet 1 specifieke innovatie. Ik hoorde o.a. de freevalve en direct drive technieken genoemd worden.
De FIA was deze week even druk met iets anders.sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:54:
Je zou toch denken dat ze een generale repetitie hebben gehad.
Interessant, vooral in t licht dat de FIA onderzoek deed naar Fam. Wolff die vertrouwelijke informatie zou uitwisselen, lol.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Van Etsy. Er staan er meerdere op.Chocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:58:
Die Amerikaans familiefoto van Daniel en Yuki wil ook wel op een T-shirt
https://www.etsy.com/nl/l...o-yuki-tsunoda-alphatauri
Is wel heel erg foutsjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:00:
[...]
Van Etsy. Er staan er meerdere op.
https://www.etsy.com/nl/l...o-yuki-tsunoda-alphatauri

Timing van "onderzoek" is nog vers.D-dark schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:03:
oei, die blik van Hamilton naar ome Ben

Tja het is verplicht...RambOo schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:13:
En aan z’n riedeltje te horen is Max er ook klaar mee.
Hopelijk wordt die snel uitgekotst, want zo'n gast zit er alleen voor zichzelf.
Nou dat vind ik goed dat hij daar nog aan gedacht heeft.plizz schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:15:
Tjonge, is die foto moment echt nodig met alle "kopstukken" ?
Apart einde zeg maar .. meneer de president, slaap zacht.
En Kelly moet toch zelf naar de Action voor een kerstster.
[ Voor 21% gewijzigd door gekkie op 08-12-2023 22:17 ]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Zoveel geld en er dan niets moois van kunnen maken.Chocoball schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:16:
Zo, dat was een abrupt einde
O, dus toch nog een video reclame.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 08-12-2023 22:19 ]
Ze zijn niet voor niets de snelste coureurswcduck schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:17:
Huh, was het niet live? Die mensen stonden in 3 tellen met zn allen op het podium.
Het zijn de snelste mensen ter wereld. Dat kan dus gemakkelijk.wcduck schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:17:
Huh, was het niet live? Die mensen stonden in 3 tellen met zn allen op het podium.
Je bedoelt dat er geen afsluit ceremonie show is.sjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:17:
[...]
Zoveel geld en er dan niets moois van kunnen maken.
O, dus toch nog een video.
Guenther Steiner is denk ik wel bereid om de presentatie te doensjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:20:
Eens zien of ze er een nog groter cringe fest van kunnen maken. Ze missen toch echt een goede productiemaatschappij. Misschien moeten ze het laten organiseren door Red Bull Mediahouse of Netflix.
En dan na een paar minuten "we look like a bunch of w*nkers, focksmash that"D-dark schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:22:
[...]
Guenther Steiner is denk ik wel bereid om de presentatie te doen
Ik hou een interview net vol maar anderhalf uur wordt een heel lange zit.D-dark schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:22:
[...]
Guenther Steiner is denk ik wel bereid om de presentatie te doen
Doe een Kimisjaool schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:26:
[...]
Ik hou een interview net vol maar anderhalf uur wordt een heel lange zit.
Hold my
Yup.
En slotje erop dan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat vanavond of morgen weer dicht na de FIA Prize Giving Ceremony 2023.
In dit topic mag de slowchat over de prijsuitreiking.
En ja, zelfs af en toe vermelden wat voor een show het is. Maar hou het een beetje beperkt en beschaaft.