Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieTankie12
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20-12-2023
Hallo,

De afgelopen tijd ben ik al een aantal keer benaderd door het bedrijf FreshMinds. Dit lijkt een partij te zijn waar je in dienst komt en die je vervolgens weer verhuren aan verschillende partijen. Online kan ik vrij weinig vinden over ervaringen van medewerkers, dus ik vroeg me af of er wellicht een mede Tweaker is die zijn ervaring kan delen. Over bijvoorbeeld de werkwijze, hoe vaak wissel je van opdracht en over het algemeen over het bedrijf.

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door HenkieTankie12 op 08-12-2023 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Opgericht in 2020 dus in die zin logisch dat ze slechts 4 Google reviews hebben. Op LinkedIn hebben ze wat meer volgers. Elk bedrijf moet een keer beginnen natuurlijk. Dit lijkt gewoon 1 van de honderden van dit soort bedrijven.

Het is vooral je eigen afweging. Vind je het leuk om bij een relatief jong bedrijf te starten of wil je liever bij de 'gevestigde orde' in dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vman12300
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-01 12:20
Hallo,

Ik ben ook door hen benaderd. Als iemand engine ervaring heeft met dit bedrijf hoor ik het graag.
Ze gebruiken een midlance constructie, als iemand daar ook ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickeydus
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-04 12:04
Ik werk er sinds Maart 2023 en ben tot noch toe heel erg tevreden.
Het is een eerlijke en transparante partij. Als je meer wil weten mag je wel een pb sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SipSip
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik werk er sinds september 2022, dus kan wel wat ervaringen delen.

Qua opdracht zit ik zelf al sinds het begin bij hetzelfde bedrijf met recent een verlenging tot eind dit kalenderjaar. Scheelt vaak per opdracht, en opdrachtgever. Soms zitten er wat kortere opdrachten tussen, maar vaak als je goed bevalt bij de opdrachtgever wordt er wel echt moeite gedaan om een optie te vinden om te blijven. En anders hebben we een intern team die niet stil zit en zo voor je een nieuwe plek heeft gevonden. Ook als je niet op je plek zit, luisteren ze echt naar je en gaan ze op zoek naar een opdracht waar je je wel op je plek voelt.

Het bedrijf is erg gedreven, dat merk je ook in de sfeer. Iedereen is enthousiast en voelt zich in mijn ervaring ook wel echt verbonden aan FreshMinds. Dit miste ik zelf bij mij vorige partij (detachering), dus dat is een fijn gevoel en een verbetering. Het is ook leuk om te zien hoe de bedrijfscultuur zich ontwikkelt en hoe iedereen probeert hier aan bij te dragen.

En klopt, het is een midlance concept. Je wordt daarom dus ook goed beloond voor je facturabele uren. Bij grotere detacheringsbedrijven krijg je gewoon een vaste loon met daarop een klein beetje prestatie bonus (zoals bij mijn vorige werkgever). Bij FreshMinds heb je ook een vaste loon wat je sowieso maandelijks uitbetaald krijgt, maar als je dus veel uren werkt, gaat gewoon een groot deel van je omzet naar jezelf in de vorm van een bonus. Oftewel, meer uren is meer loon.

Hopelijk heb je nog wat aan mijn (wat verlaatte) antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User114145
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 11-05-2024
Ik werk er nu bijna drie jaar; super tevreden.
Gezellig bedrijf, degelijke midlance constructie.
Korte lijntjes, informele sfeer, leuke collega's. Verruit de meeste collega's zijn ook echt goed in wat ze doen. Het is ook niet voor iedereen vanzelfsprekend dat je binnenkomt, maar als dat wel lukt heb je een hele fijne werkgever.

Mocht je nog specifieke vragen hebben, stuur me gerust een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_yggdrasil
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 02-10-2024
*knip* topickaping in een oud topic...

[ Voor 97% gewijzigd door ZieMaar! op 02-10-2024 15:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.