Lekkage boven de voordeur in het halletje. Daarboven op de eerste verdieping zit alleen een slaapkamer. Radiator daar lekt niet. Dus wellicht een leiding in de vloer? Kan ook omdat het voorkant huis is (5 verdiepingen hoog, alleen de onderste twee lagen zijn onze woning) dat er ergens boven ons iets lekt. Dak of ander appartement. De bovenburen zien niks geks. Anyhow: lekdetectiebedrijf nodig asap. Heb eerder héle slechte ervaringen gehad met twee lekdetectiebedrijven die zogenaamd gerenommeerd waren, dus tips zijn enorm welkom. De verzekeraar weigert tips te geven (!).
https://www.polygongroup.com/nl-NL/
Die zijn bij mij in Zoetermeer geweest, gekocht waar het lek in de vloer zat en gerepareerd. Maar goed, geen ervaring met andere partijen (behalve een paar klusjesmannen die het lek niet konden vinden).
Die zijn bij mij in Zoetermeer geweest, gekocht waar het lek in de vloer zat en gerepareerd. Maar goed, geen ervaring met andere partijen (behalve een paar klusjesmannen die het lek niet konden vinden).
Exact expert nodig?
Ik ga er vanuit dat je onderdeel van een VVE bent.
Want het is waarschijnlijk opstal. Dus kosten moeten ook worden gedragen door VVE
Doen jullie de VVE in eigen beheer?
Of hebben jullie een VVE beheerder? Heeft die goede contacten?
Want het is waarschijnlijk opstal. Dus kosten moeten ook worden gedragen door VVE
Doen jullie de VVE in eigen beheer?
Of hebben jullie een VVE beheerder? Heeft die goede contacten?
Ik ben de vve beheerder… nou ja, voorzitter. Het zijn maar drie woningen