edraad mechanisch toetsenbord met brown switches

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:40

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goed bedraad mechanisch toetsenbord (100%), met brown switches. Mijn budget is flexibel, rond de 300 euro. Door alles wat er op de markt te vinden is ben zie ik door de toetsen het toetsenbord niet meer. Kunnen jullie mij helpen?

Belangrijkste kenmerken die ik zoek:
  1. Hoogwaardige afwerking: Bij voorkeur wil ik een toetsenbord met een stevige, stiff plate voor duurzaamheid en een 'premium' gevoel.
  2. Voorkeur voor schakelaars: Brown switches zijn mijn eerste keuze vanwege hun tactiele feedback zonder te luid te zijn.
  3. Toetsontwerp: Duidelijke, leesbare symbolen/tekens op de toetsen zijn een must voor gebruiksgemak.
  4. Hot-Swappable toetsen: Hoewel het geen doorslaggevende factor is, zou de optie om mijn toetsen aan te passen zonder te solderen een groot pluspunt zijn.
  5. Grootte en indeling: Een toetsenbord van volledig formaat met QWERTY lay-out is een must.
  6. Gebruik: Het toetsenbord zal worden gebruikt voor gamen, coderen en het schrijven van grote hoeveelheden tekst.
  7. Esthetiek: Ik vind verlichting prima, maar ik heb liever subtiele verlichting dan overdreven opzichtige verlichting. Leesbaarheid van de toetsen boven opvallende lampjes
  8. Functionaliteit: Geluidsknoppen zoals volume omhoog, omlaag en mute zijn belangrijk.
  9. Merkvoorkeur: Ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk.
  10. Voorkeur voor schakelaars: Brown switches hebben mijn voorkeur vanwege de balans tussen tactiele feedback en geluid. Als er iets specifieks is waar ik rekening mee moet houden, sta ik open voor suggesties.
Als iemand aanbevelingen heeft die aan deze criteria voldoen of weet waar ik zo'n toetsenbord kan vinden, laat het me dan weten. Uw input en suggesties worden zeer op prijs gesteld!

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999