Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt graag normaal Call of Duty MW3/Warzone kunnen spelen. En misschien al klaar zijn voor GTA 6. Op dit moment ervaart hij veel hapering in het gamen. Hij wilt graag mid to high settings behouden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het hoeft geen High end systeem te zijn. Echter wilt hij wel voor een jaar of 3/4 weer klaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment zit dit in zijn kast:
- GTX 1660 Super
- ROG STRIX B450-F GAMING
- AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor, 3600 MHz.
- 16 GB Werkgeheugen 3200 MHz
- Voeding MPE-4501 - ACAMB 450W
- CPU Cooler Gelid phantom
- nzxt h7 Behuizing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk persoonlijk dat een nieuwe Processor en nieuwe videokaart geen kwaad kan. Maar ik heb er zelf ook niet bijzonder veel verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N.V.T
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.V.T
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hij zou graag willen weten wat hij kan verbeteren en wat hij dan moet kopen om op een normale manier nieuwe games te kunnen spelen.
Hij wilt graag normaal Call of Duty MW3/Warzone kunnen spelen. En misschien al klaar zijn voor GTA 6. Op dit moment ervaart hij veel hapering in het gamen. Hij wilt graag mid to high settings behouden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het hoeft geen High end systeem te zijn. Echter wilt hij wel voor een jaar of 3/4 weer klaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment zit dit in zijn kast:
- GTX 1660 Super
- ROG STRIX B450-F GAMING
- AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor, 3600 MHz.
- 16 GB Werkgeheugen 3200 MHz
- Voeding MPE-4501 - ACAMB 450W
- CPU Cooler Gelid phantom
- nzxt h7 Behuizing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk persoonlijk dat een nieuwe Processor en nieuwe videokaart geen kwaad kan. Maar ik heb er zelf ook niet bijzonder veel verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N.V.T
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.V.T
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hij zou graag willen weten wat hij kan verbeteren en wat hij dan moet kopen om op een normale manier nieuwe games te kunnen spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door MuurlingJunior op 11-12-2023 22:13 ]