Mijn vraag
Is er iemand die weet hoe koplampen op een foto te verwijderen of dit kan doen voor mij?
Is er iemand die weet hoe koplampen op een foto te verwijderen of dit kan doen voor mij?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
*proest*, Kun je nu voor mij de koffie vlekken verwijderen ?Josk79 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:24:
Koplampen uitzetten en nogmaals fotograferen.
Daar heb je toch ook een object remover tool?
Yep.. maar wat vraag je? Heb je een voorbeeldje?ber_ley schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:22:
Volgen mij staat vragen vrij ;-).
The problem with communication is the illusion it has taken place.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Vragen staat vrij maar zoals gezegd stellen wij wel bepaalde eisen. Één daarvan is dat we geen vraagbaak zijn voor huiswerkopdrachten. Dit topic gaat dus op slot.ber_ley schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:22:
Volgen mij staat vragen vrij ;-).
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq