Ik had ergens gehoord dat de K7S5A niet stabiel was met niet-merk DDR geheugen, klopt dat, want ik sta op het punt dat ding te bestellen. Met de search kon ik daar niks over vinden, reacties graag
Verwijderd
Bij DDR-geheugen is het zowieso niet echt aan te raden om OEM-geheugen te kopen. Merkloos DDR-geheugen wil nogal eens haperen (vaker dan merkloos gewoon SDRAM), niet alleen op de K7S5A. En als je in de pricewatch kijkt, zie je dat het DDR OEM geheugen helemaal niet zoveel goedkoper is dan een merk als Dane-Elec ofzow, dus ik zou het bordje niet laten liggen alleen om de reden dat het misschien alleen merkgeheugen kan hebben.
Verwijderd
Bij mij werkt t ook met no-name...Op donderdag 06 september 2001 20:07 schreef AMDude het volgende:
Ik had ergens gehoord dat de K7S5A niet stabiel was met niet-merk DDR geheugen, klopt dat, want ik sta op het punt dat ding te bestellen. Met de search kon ik daar niks over vinden, reacties graag
Maar je weet t nooit natuurlijk
Ik zou toch aanraden om een merk geheugen te kopen, dan heb je er later meer plezier van. 
Ik draai dus al maanden deze pc, nog geen 1 keer vast gelopen.
Ik heb 2 x 256Mb Infineon DDR cl2 geheugen.
Ook op een K7S5A.
Ik draai dus al maanden deze pc, nog geen 1 keer vast gelopen.
Ik heb 2 x 256Mb Infineon DDR cl2 geheugen.
Ook op een K7S5A.
Whatever.
Verwijderd
Ik heb ook een K7S5A, samen met 133 mb pc-133 OEM geheugen, en het lukt me niet om dit geheugen op 133 mhz te laten draaien en geloof me; het ligt niet aan mij...
Ik kan je ook aanraden koop merk geheugen DDR. kost wat meer maar daar voor heb je er ook wat aan.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Dit topic is ook niet een klein beetje oud....
Ik draai zelf trouwens met dit bordje en no-name pc133 gewoon op 133.
Ik draai zelf trouwens met dit bordje en no-name pc133 gewoon op 133.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Krijg nou wat, een oud topic.... gehe, helemaal niet gezien.
Whatever.
Pagina: 1