Ik moet een Android-telefoon kopen van de winkel https://www.belsimpel.nl/telefoon en het moet ongeveer 200 euro kosten (Max 240 euro. Min 150 euro).
Mijn vereisten zijn:
Op basis hiervan heb ik deze lijst samengesteld met belangrijke specificaties:
/f/image/BDnwMrAOOfSIzkWqwlh7h1fY.png?f=fotoalbum_large)
In geval bovenstaande lijst niet laadt:
Op dit moment overweeg ik (in volgorde) de Motorola Moto G82, Motorola Moto G52, of de Samsung Galaxy A14 5G (hoewel het een Dimensity-model is, dus met minder prestaties), en de Redmi Note 12. Wat zou de juiste keuze voor mij zijn? Of heb ik ergens een ander optie gemist?
Mijn vermoeden is namelijk dat de Redmi Note 12 minder accuduur en performance heeft dan de G82 en G52. De A14 5G heeft op de europese markt volgend mij ook minder specs. Dan resteert alleen G82 vs G52 (waarbij G82 iets nieuwer/krachtiger lijkt)
Mijn vereisten zijn:
- Mooi scherm
- Langdurig batterijgebruik
- Snelle oplaadfunctie
- Vingerafdruk aan de zijkant (niet in-display, aangezien ik slechte ervaring heb met in-display vingerafdruk van mijn oude Galaxy A51)
- Een goede camera voor het maken van zowel main- als selfie-foto's van de kinderen.
Op basis hiervan heb ik deze lijst samengesteld met belangrijke specificaties:
/f/image/BDnwMrAOOfSIzkWqwlh7h1fY.png?f=fotoalbum_large)
In geval bovenstaande lijst niet laadt:
- Motorola Moto G52
- Motorola Moto G62, 64GB
- Motorola Moto G54 5G, 8GB ram, 256GB
- Samsung Galaxy A14 5G, 4GB ram, 64GB
- Motorola Moto G73 5G
- Motorola Moto G72 (heeft helaas in-display FP)
- Motorola Moto G82 5G
- Redmi Note 12 4g
- Redmi Note 12 5g
Op dit moment overweeg ik (in volgorde) de Motorola Moto G82, Motorola Moto G52, of de Samsung Galaxy A14 5G (hoewel het een Dimensity-model is, dus met minder prestaties), en de Redmi Note 12. Wat zou de juiste keuze voor mij zijn? Of heb ik ergens een ander optie gemist?
Mijn vermoeden is namelijk dat de Redmi Note 12 minder accuduur en performance heeft dan de G82 en G52. De A14 5G heeft op de europese markt volgend mij ook minder specs. Dan resteert alleen G82 vs G52 (waarbij G82 iets nieuwer/krachtiger lijkt)
[ Voor 14% gewijzigd door wesly op 07-12-2023 15:13 ]