Beste tweakers,
Ik zou graag wat hulp willen. Ik ben geen programmeur of script persoon.
Wil een online shop opzetten voor verkoop van IT software en goederen. De basis opzetten van opencart doe ik zelf.
Daarnaast had ik een paar jaar terug de "Journal opencart theme" gekocht. Deze zal ik ook uploaden, deze zou aangepast moeten worden.
Wat is jouw taak?
- zeer kleine aanpassingen toepassen aan de shop.
- BTW regels toepassen 19% etc.
- verzendmethode toevoegen.
- nog kleine Extras
** Het hoeft niet snel, dus als je tijd hebt in de avond om er aan te werken graag.
Graag met rekening, budget zo rond de 200-300€ moet lukken aangezien de opzetten van opencart en Journal theme volledig door mij zijn plus dat Journal theme al veel modules bevat. Het is (puur wat uiterlijk) aanpassen.
U krijgt toegang tot de FTP met een gast account.
Ik zou graag wat hulp willen. Ik ben geen programmeur of script persoon.
Wil een online shop opzetten voor verkoop van IT software en goederen. De basis opzetten van opencart doe ik zelf.
Daarnaast had ik een paar jaar terug de "Journal opencart theme" gekocht. Deze zal ik ook uploaden, deze zou aangepast moeten worden.
Wat is jouw taak?
- zeer kleine aanpassingen toepassen aan de shop.
- BTW regels toepassen 19% etc.
- verzendmethode toevoegen.
- nog kleine Extras
** Het hoeft niet snel, dus als je tijd hebt in de avond om er aan te werken graag.
Graag met rekening, budget zo rond de 200-300€ moet lukken aangezien de opzetten van opencart en Journal theme volledig door mij zijn plus dat Journal theme al veel modules bevat. Het is (puur wat uiterlijk) aanpassen.
U krijgt toegang tot de FTP met een gast account.