Mijn HP laptop herkent telefoon Samsung j6 niet via USB, als ik mijn telefoon Samsung J6 aansluit aan mijn laptop met een usb kabel gebeurd er niets, hoe kan ik dit oplossen zodat mijn HP laptop weer herkent met een usb kabel?
Vraag
Alle reacties
al iets geprobeerd als andere kabel of pc?
of dit?
en pas op met teveel schrijf acties. Wil je je foto's nog terug krijgen.
teveel acties en een herstelprogramma kan ok niets meer vinden
of dit?
en pas op met teveel schrijf acties. Wil je je foto's nog terug krijgen.
teveel acties en een herstelprogramma kan ok niets meer vinden
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Misschien heel simpel, maar verandert er iets als je je telefoon ontgrendelt?dvangenderen schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:19:
Mijn HP laptop herkent telefoon Samsung j6 niet via USB, als ik mijn telefoon Samsung J6 aansluit aan mijn laptop met een usb kabel gebeurd er niets, hoe kan ik dit oplossen zodat mijn HP laptop weer herkent met een usb kabel?
@dvangenderen Wat heb je al geprobeerd om te doen of in te stellen? We kunnen hier van alles gaan gokken maar als je veel van die ideeën al gedaan hebt is dat een beetje zinloos.
Het is dan ook niet voor niets dat één van de vragen bij het openen van dit topic was:
Het is dan ook niet voor niets dat één van de vragen bij het openen van dit topic was:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
hoe kan ik dit oplossen zodat mijn HP laptop weer herkent met een usb kabel? Hoe kan ik fotos overzetten van mij Samsung J6 naar de HP laptop met een usb kabel hoe kan ik mijn HP laptop herkenbaar maken met Samsung J6?
reageer alsjeblieft op de mensen die al iets geroepen hebben.
Ik heb je ook een link gegeven.
Je geeft in je topics echt heel weinig aan. En toont verder weinig inzicht.
de oplossing zou je moeten vinden in het stappenplan in mijn link.
En anders hebben we (veel) meer info nodig.
Ik heb je ook een link gegeven.
Je geeft in je topics echt heel weinig aan. En toont verder weinig inzicht.
de oplossing zou je moeten vinden in het stappenplan in mijn link.
En anders hebben we (veel) meer info nodig.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
hoe zet ik de bestanden over draadloos van mijn Samsung J6 naar mijn HP laptop
TR gemaakt.
Het is jammer. Maar er zijn genoeg mensen die willen en kunnen helpen.
Maar dit lukt helaas niet op deze manier.
Het is jammer. Maar er zijn genoeg mensen die willen en kunnen helpen.
Maar dit lukt helaas niet op deze manier.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.