Digidoc 5 inkoop actie?

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Laatst was ik aan het kijken op het net naar een controler voor mijn fans, al snel kwam ik de Digidoc tegen.
Het probleem was alleen dat ik deze nogal prijzig vind en nu vroeg ik mij af of er niet iemand is die zin (en de mogelijkheid) heeft om een soort van inkoop actie te organiseren voor de Digidoc.

Verwijderd

Ik denk niet dat er veel animo voor is, want een echte tweaker maakt er zelf wel een en die dingen zijn 129,- dus dat valt heel erg mee :)

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 22:16

Talon

Booooom !

Ik heb nog es zitten kijken bij Macpower ...
Maar die inkoop-actie van je zal niet goedkoper worden ...
Doorsturen binnen nederland haalt de totaal-prijs zelfs nog een stukkie omhoog misschien ?
Maar wel Succes :)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 20:09 schreef Talon het volgende:
Ik heb nog es zitten kijken bij Macpower ...
Maar die inkoop-actie van je zal niet goedkoper worden ...
Doorsturen binnen nederland haalt de totaal-prijs zelfs nog een stukkie omhoog misschien ?
Maar wel Succes :)
dan heeft het ook geen zin :(

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Misschien als je er een stuk of 1000 besteld bij de fabrikant dan wordt het intressant maar om zo veel moeite te gaan doen is minder.
En zoals iemand anders al zei de meeste maken ze er zelf wel 1 is leuk om te doen maar als je niet een soldeerbout kan bedienen kan je er maar beter 1 kopen.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op donderdag 06 september 2001 20:07 schreef Hitpoint het volgende:
Ik denk niet dat er veel animo voor is, want een echte tweaker maakt er zelf wel een en die dingen zijn 129,- dus dat valt heel erg mee :)
Heb jij dan zo'n ding zelf gemaakt? Zo ja, heb je site's met how-to's?

Verwijderd

129,- ?
hmmm
oc-shop was ie 179,-

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Fout Fout, Jullie moeten gewoon W88 op de dat nieuwe speeltje van Tweakers Voor Tweakers. Onder de naam Pc-Dok Of PC-Controller heeft het hier al een keer gestaan. Maar nu hebben we een officieele naam: ....(Ik weet niet of ie al gepubliceerd mag worden :( ). Maar ik weet wel dat ie zeker het w88 waard word!!.

Check pc-controller support

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op donderdag 06 september 2001 20:07 schreef Hitpoint het volgende:
Woar :?

Verwijderd

ik heb de mijne zelf gemaakt dus heb die niet meer nodig

Verwijderd

Hier wat How to's !!
Zoek maar wat uit :P

Make Yer Own Fanbus
Rheostats Baybus How-To
Blue LEDs Baybus
5V/Off/12V Dual LEDs Baybus
7V/Off/12V Dual LEDs Baybus
Temperature Controlled Fan Circuit Guide

Hopelijk heb je er wat aan !!
Ik vond ze zelf heel behulpzaam :Y)

Verwijderd

ach ja, zit ik dan m`n met m`n Asus dingetje van 4 tientjes, doet het ook prima hoor, ga ik niet moeilijk voor doen :)

Verwijderd

Ik heb dat ding voor 129 piek gezien bij de PC Discount PC Beurs. En ik weet zo niet welke firma dat was maar ik ga misschien nog ff zondag naar die beurs en dan schrijf ik wel ff die naam op. Ze verkopen die dd5 namelijk altijd voor die prijs, want ik heb er bijna ook een gekocht (mijn geld was op).

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Is f100 voor een digidoc 5 3ehands uit feb 2001 duur?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 20:00 schreef arnoman het volgende:
Is f100 voor een digidoc 5 3ehands uit feb 2001 duur?
Wel alstie nieuw 129,- is

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:59

CasGas

.

ik neem aan dat iedereen weet dat je met een digidoc 5 alleen fans aan en uit kan zetten en meer niet? Ja, je kan de rpm van de fans aflezen en 8 sensors plaatsen om te kijken hoe warm het in de kast is.

Het is dus geen rheo/fan/baybus.

Het is maar ff voor onwetende :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Pagina: 1