Goedenavond allemaal,
Ik heb via acces een database gebouwd om mijn projecten te managen. Als ik op een bepaalde knop druk in acces, wil ik dat het projectnummer en de projectnaam in een planning verschijnt. Zoals bijvoorbeeld onderstaande afbeelding uit excel
/f/image/vkZjr1y643nNhh7jKRdy4K3z.png?f=fotoalbum_large)
In de planning wil ik per dat bij elk project een meerkeuzevakje met de afkortingen van de werknemers. Ik wil bijvoorbeeld op 31-10 wel 2 werknemers op het project zetten. Dus er moeten meerdere aanvinkmogelijkheden zijn. Ook wil ik graag dat elke werknemer zijn eigen kleurtje heeft.
Hoe kan ik het beste een planning maken wat voldoet aan de eisen/wensen?
Kan dit in excel of access? Of eventueel in een ander programma?
Hoe handig ik ook ben, ik krijg dit nog niet helemaal voor elkaar
Ik heb via acces een database gebouwd om mijn projecten te managen. Als ik op een bepaalde knop druk in acces, wil ik dat het projectnummer en de projectnaam in een planning verschijnt. Zoals bijvoorbeeld onderstaande afbeelding uit excel
/f/image/vkZjr1y643nNhh7jKRdy4K3z.png?f=fotoalbum_large)
In de planning wil ik per dat bij elk project een meerkeuzevakje met de afkortingen van de werknemers. Ik wil bijvoorbeeld op 31-10 wel 2 werknemers op het project zetten. Dus er moeten meerdere aanvinkmogelijkheden zijn. Ook wil ik graag dat elke werknemer zijn eigen kleurtje heeft.
Hoe kan ik het beste een planning maken wat voldoet aan de eisen/wensen?
Kan dit in excel of access? Of eventueel in een ander programma?
Hoe handig ik ook ben, ik krijg dit nog niet helemaal voor elkaar