We hebben een hele mooie Novellini design radiator, niet in de badkamer - maar in de studeerkamer. Geeft hele lekkere warmte met dit mooie Hollandse weer. En, nu is 'ie stuk. Er zit een klein PCB in. Ik vermoed het relais... het maakte al rare geluiden (geen simpele klik, maar bleef hangen, trilde...) En nu, de afstandsbediening werkt nog en heeft verbinding met de radiator, die wel aan lijkt, maar niet warm wordt.
Het vervangen van een relais, een redelijk simpele reparatie, maar helaas net buiten mijn capaciteiten. De fabrikant kan een nieuwe printplaat met afstandsbediening leveren voor iets meer dan €300 (
). Als je het internet afzoekt naar electronica / PCB reparatie winkels kom ik op allerlei vage websites (gemaakt in de jaren 90), en weinig of niets in de buurt van Utrecht.
Hebben jullie wellicht suggesties voor een simpele electronica reparatie? Een winkel in de buurt van Utrecht? Een goeie handyman?
Het vervangen van een relais, een redelijk simpele reparatie, maar helaas net buiten mijn capaciteiten. De fabrikant kan een nieuwe printplaat met afstandsbediening leveren voor iets meer dan €300 (

Hebben jullie wellicht suggesties voor een simpele electronica reparatie? Een winkel in de buurt van Utrecht? Een goeie handyman?