stopt MSn messenger er nou mee of niet hoor laatste tijd veel berichten van dat ze ermee stoppen ik zelf denk dat dat niet zal gebeuren veelste populair maarja wie weet iemand enig idee...
cya !!!
Waar kom jij vandaan? 
Als ze ermee zouden stoppen waren ze vast wel zo slim geweest om MSN niet te intergreren in IE 6.0 die net de hele wereld gedownload heeft.
100% onzin dus.
Als ze ermee zouden stoppen waren ze vast wel zo slim geweest om MSN niet te intergreren in IE 6.0 die net de hele wereld gedownload heeft.
100% onzin dus.
Verwijderd
Je zus 
Denk je dat nou echt?
Dat zou veel mensen hier toch in blijven trappen en deze bullshit blijven doorsturen kut chainletters.
Denk je dat nou echt?
Dat zou veel mensen hier toch in blijven trappen en deze bullshit blijven doorsturen kut chainletters.
en hol bewoner zeker ofzo...
msn is een super populair messenger systeem en dan ermee kappen ze zouden wel gek zijn.
msn is een super populair messenger systeem en dan ermee kappen ze zouden wel gek zijn.
Jemig, zit die zut ook al standaard in XP? Is er toch wel uit te gooien hè? Wat moet ik toch met die brakke MSN zooi. Ik wil alleen een OS, verder geen gezeur...
als micro$oft er van af wil verkopen ze het wel neem ik aan.
dat programma is bakken met centen waard
dat programma is bakken met centen waard
Waarom zou MS in gods naam stoppen met een programma wat hun geld oplevert
Ik ben toch malle pietje niet!
zoals ik zelf al zij in de topic IK ZELF DENK HET NIET maaruh bedankt voor deze bijdrage's 
(ps) ik kom msn niet meer op 7:34 iemand anders dat ook?
(ps) ik kom msn niet meer op 7:34 iemand anders dat ook?
Kappen ermee doen ze niet, maar ik kom er nu niet meer op
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Ik ook niet. Zal wel door het onderhoud komen.Op vrijdag 07 september 2001 07:59 schreef awaarle het volgende:
ik kom msn ook niet meer op
ja, ik heb een melding gekregen ja.Op vrijdag 07 september 2001 08:27 schreef GSMboy het volgende:
Iemand zo'n melding gekregen? Ik kan d'r ook niet op!
Ik kom er nog nie op
maar als je in je hotmail kijkt bij Home daar staat ook een bericht waar al die "fake hotmail chainletters" bij staan, moet je maar eens kijken.
Ik heb gisteren weer 5 van die mails gekregen, en op msn kreeg ik gelijk, van 5 kanten dus, je moet dit doorsturen! anders mag je niet op msn, ik uitleggen maar ze willen je gewoon niet geloven, lezen ze dat bericht, geloven ze het NOG niet
Vannacht iets over 4'en (of tegen 5'en, dono) kwam er een bericht op me scherm dat ze over 5 minuten eruit gingen, voor iets aan een upgrade als ik me niet vergis..
Dat is er dus nu aan de hand
. Gewoon vaker online zijn 's nachts jullie
.
Dat is er dus nu aan de hand
Hier doet ie het nog niet
bummer
Maaruh over die XP integratie, je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken... gewoon nix instellen en geen gezeik.
En een beetje zoeken op internet levert genoeg op over hoe je het kan verwijderen.
Maaruh over die XP integratie, je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken... gewoon nix instellen en geen gezeik.
En een beetje zoeken op internet levert genoeg op over hoe je het kan verwijderen.
Verwijderd
hier ook nog steeds dood 
maar is laatste dagen wel met meer dingen zo
ik vind t wel stom dat ze nooit zeggen hoelang t onderhoud ongeveer duurt
maar is laatste dagen wel met meer dingen zo
ik vind t wel stom dat ze nooit zeggen hoelang t onderhoud ongeveer duurt
dat schiet niet op, bij mij doet ie het ook niet, dan maar ICQ
How bad is it on a scale from one to Spurs
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()