Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-05 17:07
Iets meer dan een jaar geleden de Xbox Series X gekocht bij Bol.com. Sinds een paar dagen merk ik een stick drift naar achteren bij de linker stick.

Ik heb deze vervolgens goed schoon geblazen. Het probleem is daardoor flink verminderd maar de stick drift is nog niet 100% verdwenen. Eens in de zoveel tijd loopt deze weer terug.

Wat is wijsheid...? Een beroep doen op de garantie bij Bol.com daar ik de console net een jaar heb...? Of loop ik dan het risico dat ze het op slijtage of gebruiksschade gooien en ik ook nog eens opgezadeld wordt met onderzoekskosten...?

Als er ervaringsdeskundigen zijn in deze (dus Bol.com, stick drift en garantieafhandeling) zou dat zeer welkom zijn :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Chat opzetten met Microsoft Support; situatie uitleggen; grote kans dat ze een nieuwe sturen no questions asked.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
MAX3400 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:47:
Chat opzetten met Microsoft Support; situatie uitleggen; grote kans dat ze een nieuwe sturen no questions asked.
Bedankt voor je reactie. Ik heb de support wizard gevolgd via Microsoft en het blijkt dat er voor een probleem met de controller geen chat opgezet kan worden. Bovendien vraag ik me af of Microsoft wel klantgerichter is dan Bol.com waar ik de Xbox gekocht heb. Ik probeer even in te schatten wat me de meeste kans van slagen geeft zonder extra kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-05 22:50
Was Bol.com wel de verkoper?
Je zult met dergelijke problemen altijd naar de verkoper moeten namelijk, Bol.com is vaak een tussenpersoon.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Yaksa schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:55:
Was Bol.com wel de verkoper?
Je zult met dergelijke problemen altijd naar de verkoper moeten namelijk, Bol.com is vaak een tussenpersoon.
Ja, Bol.com was de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-05 22:50
Neem contact met ze op. Kost niks.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Pagina: 1