Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Mijn vraag
Via amazon een oortje plantronics voyager legend gekocht en een aantal dingen kom ik niet uit.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android s21fe
Plexamp

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Support te bellen.
Knopjes werken...... Yep dat heb ik ook al getest.
Probeer plantronics hub voor firmware....
Site laat zien geen software beschikbaar
https://support.hp.com/nl...6B8AA&serialnumber=2v8l9w
Schijnt voornamelijk play en pauze te werken met spotify .

Mijn vraag is tweeledig.
1 hoe download ik die software om te zien welke versie firmware hij heeft?
Kaartje noemt: Plantronics hub v3.6
Het is natuurlijk een ouder model en de doos heeft russisch? Stickertje hij komt van Amazone.
De site geeft netje garantie aan van 11 maanden en 2 dagen dus registratie is gedaan.
Gewoon te oud voor software support firmware of is er een workaround?
2 werkt bij iemand de pauze play functie wel?

Mijn goal is plexamp te bedienen via oortje nu moet ik mn mobiel pakken en play pauze drukken.

Voor de rest doet t oortje wat het moet doen.

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Begrijp ik het goed als dat de knoppen op zich wel werken, alleen niet in combinatie met Plexamp?

Je uitdaging is dat Plantronics eigenaar Poly overgenomen lijkt te zijn door HP en daar lijkt geen software te downloaden. Maar zoek ik op het downloaden van die software krijg ik wel een link bij Dell die mogelijk werkt. Probeer dat eens?
https://www.dell.com/supp...ersdetails?driverid=jr8yv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
swhnld schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:38:
Begrijp ik het goed als dat de knoppen op zich wel werken, alleen niet in combinatie met Plexamp?
Ja, correct. Youtube, plexamp geen reactie op de mute knop die als play /pauze en als hey google zou kunnen werken. alexia.
Je uitdaging is dat Plantronics eigenaar Poly overgenomen lijkt te zijn door HP en daar lijkt geen software te downloaden.
Ja daar kwam ik ook op terecht, had ook een hp helpdeskmedewerker gesproken. Maar zijn pointer naar downloads bracht niks. Vermoedelijk omdat ze de downloads niet overgenomen hebben maar wel de polysite gekilled hebben.
Maar zoek ik op het downloaden van die software krijg ik wel een link bij Dell die mogelijk werkt. Probeer dat eens?
https://www.dell.com/supp...ersdetails?driverid=jr8yv
Link werkt top.
Update die hub wil doen, lukt niet maar ik kom in de plantronic voyager earphone.
Alle instellingen staan goed.
Alle beschikbare softphones en mediaplayers staan aangevinkt.
Plantronic firmware is v.110.
(geen idee of dit de laatste is.)
Dat kan ik misschien nu zien op de hp site.
Edit: Ik kan geen firmware versie controle doen want ik vind nergens iets over versies in de legend.
Hp geeft niks weer en google search doet ook niets op borrelen waar firmwareversie beschreven staat.

[ Voor 7% gewijzigd door copykat op 08-12-2023 18:59 ]

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....