Laptop voor middelbare school, tot €1000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikmezelf
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 24-01 16:18
Wat ga je met je laptop doen?
Windows 10/11, geen gamen, geen foto of videobewerking, vooral firefox browsen.

Wat is je budget?
T/m €1000 Nieuwprijs

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze gaat 5 dagen in de week een rugtas in en achter op de fiets. Mag dus niet enorm zwaar/groot zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vind het belangrijk dat de laptop een beetje repareerbaar is. Bijvoorbeeld de HP Elitebook series.
De behuizing mag wel een beetje steviger zijn sinds deze meegaat naar school. USB-C laden is welkom, niet noodzakelijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Repareerbaar? Kun je zelf repareren dan? :)

Zou zelf met name naar refurbished kijken. Zakelijk spul, kan tegen een stootje meestal. Hoeft niet zwaar te zijn qua specs.

FF als browser voorkeur snap ik maar zou ik me niet op vastpinnen, je weet ook niet wat junior op school moet gebruiken irt compatibiliteit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikv.h.
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-12-2024
Asus zenbook 14 met de AMD processor is een van de betere lichtgewicht, dus fijn voor onderweg en lange accuduur. Voor de prijs die je betaald ook mooi design en military grade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikmezelf
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 24-01 16:18
Ik heb een HP Elitebook 840 G6 gekocht vanwege de goede repareerbaarheidsscore op ifixit. Zeer fijn apparaat! Ik gebruik 2 laptopshoezen tegelijk tijdens het transporteren.