Mijn vraag
ik ben op zoek naar een toekomstbestendige laptop tot ongeveer 950 euro
wensen laatste generatie I7 of Ryzen 7, 16 GB intern uitbreidbaar , mogelijkheid tot plaatsen tweede SSD voor
opslag, liefst met een vaste netwerkaansluiting.
Wil er zeker weer een jaar of 7 mee vooruit kunnen. Momenteel nog in bedrijf een Samsung R540 met I5, is nu 9 jaar oud. Tussendoor een upgrade geheugen en SSD gegeven wat goed bevallen is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
dagelijks gebruik mail , surfen, foto/video beheer en wat editing , misschien wat lichte spelletjes.
wordt niet mee gesleept , gaat enkel mee op vakanties en hoteluitjes, voor streamen films.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
met filteren kom ik eigenlijk enkel op deze Lenovo uit die voldoet.
uitvoering: Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL (21KH000RMH)
echter is dit meer een zakelijke laptop , beperking garantie? verder nog nadelen ? Windows 11 Pro?
alternatief zijn dan twee gaming laptops:
uitvoering: ASUS TUF Gaming A15 FA507NV-LP031W
uitvoering: Gigabyte G6 KF-H3EE853SH
ik ben op zoek naar een toekomstbestendige laptop tot ongeveer 950 euro
wensen laatste generatie I7 of Ryzen 7, 16 GB intern uitbreidbaar , mogelijkheid tot plaatsen tweede SSD voor
opslag, liefst met een vaste netwerkaansluiting.
Wil er zeker weer een jaar of 7 mee vooruit kunnen. Momenteel nog in bedrijf een Samsung R540 met I5, is nu 9 jaar oud. Tussendoor een upgrade geheugen en SSD gegeven wat goed bevallen is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
dagelijks gebruik mail , surfen, foto/video beheer en wat editing , misschien wat lichte spelletjes.
wordt niet mee gesleept , gaat enkel mee op vakanties en hoteluitjes, voor streamen films.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
met filteren kom ik eigenlijk enkel op deze Lenovo uit die voldoet.
uitvoering: Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL (21KH000RMH)
echter is dit meer een zakelijke laptop , beperking garantie? verder nog nadelen ? Windows 11 Pro?
alternatief zijn dan twee gaming laptops:
uitvoering: ASUS TUF Gaming A15 FA507NV-LP031W
uitvoering: Gigabyte G6 KF-H3EE853SH
[ Voor 13% gewijzigd door veldhuizen op 07-12-2023 20:58 ]