Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldhuizen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 08:23
Mijn vraag

ik ben op zoek naar een toekomstbestendige laptop tot ongeveer 950 euro
wensen laatste generatie I7 of Ryzen 7, 16 GB intern uitbreidbaar , mogelijkheid tot plaatsen tweede SSD voor
opslag, liefst met een vaste netwerkaansluiting.
Wil er zeker weer een jaar of 7 mee vooruit kunnen. Momenteel nog in bedrijf een Samsung R540 met I5, is nu 9 jaar oud. Tussendoor een upgrade geheugen en SSD gegeven wat goed bevallen is.

Relevante software en hardware die ik gebruik

dagelijks gebruik mail , surfen, foto/video beheer en wat editing , misschien wat lichte spelletjes.
wordt niet mee gesleept , gaat enkel mee op vakanties en hoteluitjes, voor streamen films.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

met filteren kom ik eigenlijk enkel op deze Lenovo uit die voldoet.
uitvoering: Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL (21KH000RMH)
echter is dit meer een zakelijke laptop , beperking garantie? verder nog nadelen ? Windows 11 Pro?

alternatief zijn dan twee gaming laptops:
uitvoering: ASUS TUF Gaming A15 FA507NV-LP031W
uitvoering: Gigabyte G6 KF-H3EE853SH

[ Voor 13% gewijzigd door veldhuizen op 07-12-2023 20:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikv.h.
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-12-2024
Asus Zenbook 14 met AMD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-06 01:54
Wat voor games speel je? En wat voor resolutie en framerate vind je acceptabel? De eerste laptop heeft namelijk geen aparte videokaart dus hoge framerate ga je niet krijgen met die laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldhuizen
voorkeur gaat wel uit naar een groter scherm dan 14, had ik nog vergeten te vermelden,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldhuizen
TheRie schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 00:24:
Wat voor games speel je? En wat voor resolutie en framerate vind je acceptabel? De eerste laptop heeft namelijk geen aparte videokaart dus hoge framerate ga je niet krijgen met die laptop.
eigenlijk tot heden niet , maar als we voor hetzelfde geld een laptop kunnen kopen waar toch redelijke op gegamed kan worden is dat enkel maar meegenomen dachten we.