We zijn bezig met verbouwen van een appartementje en zijn van plan alle leidingen te vernieuwen. Uiteraard zijn we beperkt tot de binnenkomende buizen in het appartement.
De gemeenschappelijke buizen blijven zoals ze zijn. En komen zoals op de foto te zien is uit de muur (daarachter zit een gemeenschappelijke technische koker)
Mijn vraag is, hoe zouden jullie deze aansluiting maken? Beide buizen zijn ijzer, ik zou graag overgaan naar Alupex flexibel... maar weet niet of dit mogelijk is , liefst via een knelkoppeling, zelf heb ik geen presstang..
De ene buis is toekomend water en de andere buis is gas.
Hieronder enkele foto's, zoals je kan zien zitten de buizen nogal op een ongelukkige plaats...
:strip_exif()/f/image/cd0AjMPjIETWYdFcYcVGeWd8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uz8yIH8pcj9WhUZe94ec2rer.jpg?f=fotoalbum_large)
De gemeenschappelijke buizen blijven zoals ze zijn. En komen zoals op de foto te zien is uit de muur (daarachter zit een gemeenschappelijke technische koker)
Mijn vraag is, hoe zouden jullie deze aansluiting maken? Beide buizen zijn ijzer, ik zou graag overgaan naar Alupex flexibel... maar weet niet of dit mogelijk is , liefst via een knelkoppeling, zelf heb ik geen presstang..
De ene buis is toekomend water en de andere buis is gas.
Hieronder enkele foto's, zoals je kan zien zitten de buizen nogal op een ongelukkige plaats...
:strip_exif()/f/image/cd0AjMPjIETWYdFcYcVGeWd8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uz8yIH8pcj9WhUZe94ec2rer.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z5ffpZfTRiEpZU1VeRbcZ9WU.jpg?f=fotoalbum_large)
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"