Hoi allemaal
excuses als dit het verkeerde forum is ik wist niet waar het anders hoorde.
ik hoop dat een moderator het naar het juiste forum kan verplaatsen indien nodig.
ik heb en probleem met mijn google board (toetsenbord app) op min telefoon, sinds vanochtend kan ik niet langer normale tekens invoeren zoals u a of welke andere letter dan ook allen letter met accenten trema's of andere tekens erop.
nu kan ik mijn wachtwoord niet meer invoeren en kan ik dus ook niet in de telefoon om de instellingen te wijzigen.
met andere woorden mijn lock screen password werkt niet meer
enige oplossing zou worden ontzettend welkom zijn omdat de telefoon ook als MFA device functioneert
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus ROG PHONE 5 andoid 13
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zowel opnieuw opstarten of uit en aanzettend hebben geen effect
veranderen van talen heeft eveneens geen resultaat
inloggen/wachtwoord invoeren gaat NIET dus ben eigenlijk opzoek naar iets buiten de telefoon zelf
hartelijk dank voor jullie tijd
excuses als dit het verkeerde forum is ik wist niet waar het anders hoorde.
ik hoop dat een moderator het naar het juiste forum kan verplaatsen indien nodig.
ik heb en probleem met mijn google board (toetsenbord app) op min telefoon, sinds vanochtend kan ik niet langer normale tekens invoeren zoals u a of welke andere letter dan ook allen letter met accenten trema's of andere tekens erop.
nu kan ik mijn wachtwoord niet meer invoeren en kan ik dus ook niet in de telefoon om de instellingen te wijzigen.
met andere woorden mijn lock screen password werkt niet meer
enige oplossing zou worden ontzettend welkom zijn omdat de telefoon ook als MFA device functioneert
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus ROG PHONE 5 andoid 13
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zowel opnieuw opstarten of uit en aanzettend hebben geen effect
veranderen van talen heeft eveneens geen resultaat
inloggen/wachtwoord invoeren gaat NIET dus ben eigenlijk opzoek naar iets buiten de telefoon zelf
hartelijk dank voor jullie tijd
[ Voor 11% gewijzigd door atthias op 06-12-2023 19:38 ]