Ik wil mijn radiatorkraan vervangen door een thermostaatkraan. Alleen ik heb er niet zo veel verstand van. Nu heb ik me een beetje ingelezen en wilde hier even checken of ik dit goed heb.
Zo ziet mijn huidige kraan eruit:
:strip_exif()/f/image/8AAf0sdZeBjtPQNJYt4QF5l3.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de kraan staat aan de zijkant 1/2 en de sleutelmaat van de moer aan het einde van de aansluit bocht is 30mm.
Nu wil ik de kraan vervangen door een Heimeier thermostaat kraan. Kan ik dan deze nemen in maat DN 15 en die dan aansluiten op de bestaande bocht?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6D1j9Q1BqgRTNTEGHxFYxVEP.jpg?f=user_large)
Of is het koppelstuk op de kraan alleen geschikt om direct in de radiator te draaien en moet ik deze hebben inclusief bocht?
Zo ziet mijn huidige kraan eruit:
:strip_exif()/f/image/8AAf0sdZeBjtPQNJYt4QF5l3.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de kraan staat aan de zijkant 1/2 en de sleutelmaat van de moer aan het einde van de aansluit bocht is 30mm.
Nu wil ik de kraan vervangen door een Heimeier thermostaat kraan. Kan ik dan deze nemen in maat DN 15 en die dan aansluiten op de bestaande bocht?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6D1j9Q1BqgRTNTEGHxFYxVEP.jpg?f=user_large)
Of is het koppelstuk op de kraan alleen geschikt om direct in de radiator te draaien en moet ik deze hebben inclusief bocht?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WWkIJyHn5mJW9Wis9iav4E6b.jpg?f=user_large)