Toon posts:

686b corruptie bug in kt266 en kt266a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo,
het onderwerp dekt de lading,
zit die hdd naar hdd copy bug ook in de kt266 en kt266a?
ik kan het niet vinden...
(dacht van wel btw)

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-08 16:48
de kt266(a) heeft geeneens een 686b southbridge :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ik las ergens dat die er wel in zat...

maar het is dus een echte kt133(a) bug?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
wou hier net een topic over posten! maar vond deze, goed, ik merk dus dat mijn Via266A plankje PERCIES de zelfde BUG heeft als dat met die 686b bug! tuurlijk heeft mijnes geen 686b (southbridge?) maar degene die ik wel heeft heeft mooi wel zo'n bug!

zijn er nog meer met probleem? of oplossingen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
tja, het kan ook gewoon aan je sb-live! liggen. de kopieer bug is namelijk een sb-live! bug die versterkt wordt als er een via 686B chipset op je mobo zit. maar van origine dus een sb-live! foutje.

ik heb slechte ervaringen met sb-live! kaarten en via chipsets, en recent weer gelul met drivers onder xp.

wij zijn op de zaak overgestapt op hercules fortissimo II kaartjes en daarmee nooit geen gezeik meer.

Verwijderd

VIA chipsets en SB Live! is vaak oorlog.
Verschillende systemen die ik onder handen heb gehad leden onder dit probleem, ook mijn eigen PC.
Ik draai op een KT133 chipset met de beruchte 686B southbridge en had ook een SB Live!, na maanden lang problemen heb ik spontaan een SB Audigy gekocht en deze loste in één keer AL m'n problemen op!
Zelfs problemen die officieel niet bestonden verdwenen als sneeuw voor de zon.
Ik ben absoluut geen fan van VIA chipset en ook niet van Creative maar m'n bak loopt nu wel als een tiet!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

MaDLiVe

.-Observer-.

Komt deze bug alleen voor met een sblive?
Want dan denk ik dat het tijd is om naar hercules over te stappen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Het kan aan van alles leggen,
draai zelf al een hele tijd met een sb live en via chipset en geforce kaart, en heb nog nooit problemen gehad. Terwijl ik vaak hier lees dat dit problemen geeft.
Pagina: 1